Symbol / Motorola Omnii XT15f adatgyűjtő bemutatása:
Az Omnii XT15 ipari adatgyűjő család a Psion-tól, majd Motorola Solution-tól került át az amerikai Zebra Technologies kínálatába. A Symbol/Motorola Omnii XT15f a széria kifejezetten hűtő- és mélyhűtőházi használatra optimalizált verziója.
A Psion által létrehozott egyedülálló módon moduláris egységekből épített Omnii XT15f, bármikor könnyedén, szerviz segítsége nélkül átépíthető. A Zebra Omnii XT15f lényege, hogy egyedülállóan rugalmas, könnyen testre szabható, robusztus ipari adatgyűjtő, amely megfelel minden egyedi igénynek. Az intelligens akkumulátor (Chiller modell esetén 5000 mAh, Arctic modell esetén 5300 mAh), akár 20 órás használatot biztosít, még intenzív használat mellett is (pl. folymatos kódolvasás, Wi-Fi, Bluetooth használat)!
Extrém időjárás és környezet
Extrém ellenállósága nem csupán az ütésekre terjed ki. Az IP65 (fröccsenő víz), IP67 (vízbemerítés) szabványnak való megfelelés miatt ütésálló, a betonra történő leejtést akár 2 méter magasból is túléli. Ezen felül az átlagon felüli hőmérséklet (-20 °C-tól egészen +50°C-ig) sem okozhat kárt a készülékben. A Omnii XT15f Chiller modellt hűtőházi alkalmazásokhoz ajánljuk (fűtött vonalkód olvasó ablak: -20°C-tól, +50°C-ig), míg a Arctic típus a mélyhűtőházi feladatokban (fűtött kijelző és vonalkód olvasó ablak: -30°C-tól, +50°C-ig) is megállja a helyét!
Igény szerint cserélhető billentyűzet
Az Omnii XT15f ipari terminál esetén 2 különböző billentyűzet áll rendelkezésre, ami kényelmessé teszi az adatbevitelt a legkülönfélébb felhasználási területek számára is - alfanumerikus 58 gombos, numerikus 34 billentyűs kivitel. Ha az adatbevitelhez cserére van szükség vagy az egyik billentyűzet megsérül, akkor a Symbol/Motorola Omnii XT15f moduláris architektúrája lehetővé teszi, hogy a helyszínen percek alatt kicserélje a billentyűzetet a felhasználó.
1D vagy 2D kód? Közelről vagy távolról?
A létező legújabb szkennelési technológiát kínálja a Symbol/Motorola Omnii XT15f ipari adatgyűjtő, így nem számít, hogy milyen típusú vonalkódot akar azonosítani a felhasználó, hogy ezek közel vagy távol vannak, sőt az sem, hogy sérültek vagy koszosak-e. Az Omnii XT15f kényelmes és megbízható használatot biztosít a választható 3 féle optikával anélkül, hogy mindez bármilyen kompromisszumot követelne 2,79 cm-től egészen 13 méterig (függ az olvasófej típusától, a nyomat minőségétől, a kód méretétől és a környezeti hatásoktól).
Terminál Emuláció, Applikációk
A raktári és logisztikai alkalmazások döntő többsége napjainkban még terminál emulációval működik. Az Omnii XT15f ipari adatgyűjtőhöz kiegészítésképpen számos terminál emuláció vásárolható: Open TekTerm, Stal-Linked, Naurtech.
Az amerikai gyártó az Omnii XT 15f esetén Windows CE 6.0 (telepített applikációk: Internet Explorer Embedded, Microsoft Wordpad) vagy Windows Embedded Hanheld 6.5 (telepített applikációk: Windows Office Mobile 2010 - Word, Excel, PowerPoint, OneNote, SharePoint - Internet Explorer Mobile, Windows Office Outlook Mobile, Windows Mdia Player Mobile) operációs rendszert biztosít, melyek a legnagyobb biztonsági követelményeknek is könnyedén megfelelnek.
Omnii XT15f: mindenre van megoldás!
Az automatikus fókusszal és dupla led vakuval rendelkező 3 megapixeles kamera (opcionális kiegészítő) segítségével a felhasználó gyakorlatilag bármilyen fényviszonyok között dokumentálhatja a szállítmányok, az eszközállomány, stb. állapotát.
Az opcionálisan beépített GPS és GSM technológiának köszönhetően még tovább bővülnek a felhasználási lehetőségek a helyszínfüggő alkalmazások számára, beleértve a valós idejű navigációt, illetve a szállítás és logisztika keretében az áruátvétel bizonyítását szolgáló koordináták rögzítését.
Az érzékelők birodalmában
Helymeghatározás, GPS & digitális iránytű: a technológiának köszönhetően kinyílik a helyszínfüggő alkalmazások világa a felhasználók számára, beleértve a valós idejű navigációt, illetve a szállítás és logisztika keretében az áruátvétel bizonyítását szolgáló koordináták rögzítését.
Mozgás-, gyorsulás érzékelés: a beépített szenzor lehetővé teszi a Symbol/Motorola Omnii XT15f ipari adatgyűjtő számára a gyorsulásérzékelő üzleti szintű implementációját valamint a mozgás alapú alkalmazások használatát, beleértve a dinamikus képernyő tájolást.
Omnii XT15ni (NI UL modell): veszélyes környezetben történő felhasználási igényekhez kialakított UL tanúsítvánnyal rendelkező, nem tűzveszélyes moduláris mobilkészülék.
Legyen mindig naprakész!
A Zebra Technologies termékeihez alapesetben 90 napos ingyenes support szolgáltatást biztosít. A támogatási időszak alatt az eszközökre elérhetőek a biztonsági és operációs rendszer frissítések is.
Annak érdekében, hogy a mobil eszközei (adatgyűjtő, tablet, stb.) a határidő lejárta után is megfelelő védelmet és frissítéseket kapjanak, javasoljuk Zebra OneCare kiterjesztett garancia szolgáltatás vásárlását. Így akár sok évig maximalizálhatja a befektetés megtérülését.
Adatgyűjtő vagy ipari tablet vásárlása esetén mindig vegye figyelembe, hogy operációs rendszertől függetlenül az eszközön semmilyen előre telepített ügyviteli szoftver nem található. Az általunk készített egyedi mobil applikációk nagyban hozzájárulnak ügyfeleink ügymenetének egyszerűsítéséhez, gyorsításához és hatékonyabbá tételéhez. Vásárlás előtt erről egyeztessen kollégáinkkal!
Hogyan vásárolhatok?
Azoknál a termékeknél amelyeknél ár is látható a lapon, ott egyszerűen a kosárba tudja tenni a terméket.
A vonalkódtechnikai eszközöket gyártó cégek termékeikre általában 1 éves jótállási időt biztosítanak, azonban bárkivel előfordulhat, hogy ennek lejárata után hibásodik meg az eszköz, vagy egyszerűen a hétköznapi használat során éri baleset a készüléket. A Zebra kiterjesztett garancia ezekre az esetekre nyújt védelmet!
Extra garancia vásárlása esetén a Zebra vállalja az eszközök jótállásának időbeni kiterjesztését, valamint többlet szolgáltatások hozzáadását 3, 5 vagy 7 éves futamidejű szervizcsomag keretében. A szervizszolgáltatás egy költséghatékony megoldás, mely előre tervezhető karbantartás/javítási költséget eredményez az üzletmenetben.
Standard jótállási szolgáltatások:
Átlagosan 10-25 munkanapos átfutási idő
Angol nyelvű telefonos Zebra technikai segítség nyújtás a hétköznap, a vásárlástól számított 90 napon keresztül (kivétel Nemzetközi ünnepnapok)
Kiterjed az anyag és gyártási meghibásodásra
Ingyenes OS szoftverfrissítés a vásárlástól számított 90 napon keresztül
A meghibásodott eszköz szállításáról külön megállapodás hiányában a javítást kérő Ügyfél gondoskodik a Webmaxx telephelye és az Ügyfél telephelye között, mindkét irányban.
WebMaxx EXTRA: cégünk a vásárlástól számított 90 napon keresztül díjmentesen magyar nyelvű telefonos technikai segítséget biztosít hétköznapokon, nyitvatartási időben (kivétel ünnepnapok). A szolgáltatás keretében az eszközök beállításával, használatával kapcsolatban felmerülő kérdésekre szakképzett kollégáink a lehető leghamarabb választ adnak.
Zebra szerviz csomagok előnyei:
3, 5 vagy 7 évig terjedő biztonságos üzemeltetés, előre kalkulálható költségek mellett
Tervezhető javítási, csere határidő
Zebra gyártói szerviz végzi az eszközök javítását/karbantartását, kizárólag új alkatrészek felhasználásával
Új eszközök beszerzését követően szerviz szerződés nélkül a Zebra ügyfélszolgálat 90 napig áll az ügyfél rendelkezésére, míg szerződés esetén a csomag teljes időtartama alatt
Adatgyűjtők esetén ingyenes diagnosztikai szoftvert biztosít a Zebra az eszközhöz, mellyel az alábbi teszteket lehet elvégezni: OS állapot, akkumulátort töltési szín és állapot, WiF-i/Bluetooth/GPS diagnosztika
Szervizszerződés kötése esetén az ügyfél hozzáférést kap egy online tréning portálhoz (angol nyelvű), ahol mélyrehatóan megismerhető a készüléket.
Zebra szerződéskötési lehetőségek:
Service form the Start: a legkedvezőbb áron a vásárlástól számított 30 napon belül rendelhető meg az eszközhöz, melynek előnye, hogy magába foglalja a „Teljeskörű garancia” (baleseti jellegű meghibásodásokra is fedezetet nyújt) kiegészítést is.
Service Center Select: 30 nappal a vásárlás után is köthető az eszközre szerviz csomag, ennek hátránya a magasabb ár, továbbá csak extra költségért igényelhető a „Teljeskörű garancia" kiegészítés.
A teljeskörű garancia lefedettségénél kivételt képeznek azok a hibák, amelyeket jogosulatlan beavatkozás, közvetlen hőnek kitett sérülés vagy más természeti kár okozott, beleértve a szándékos rongálást is! A szolgáltatás a termék típusától függően az alábbi problémákra vonatkozik:
Asztali, középkategóriás és ipari nyomtatók esetén a teljeskörű garancia magában foglalja a mindennapos használat során felmerülő meghibásodás javításának díját és alkatrész költségeit, valamint kiterjed a nyomtatófej cserére is.
Mobilnyomtatók esetén az akkumulátorral kapcsolatos meghibásodásán kívül (extra költségért ez is igényelhető), a mindennapos használat során felmerülő meghibásodás javítására, alkatrészköltségekre, nyomtatófejre, valamint rendeltetésszerű használat mellett a kozmetikai kopásra, törésre is vonatkozik.
Vonalkódolvasóknál és adatgyűjtőknél az akkumulátorral kapcsolatos meghibásodásokon kívül (extra költségért ez is igényelhető), a mindennapos használat során felmerülő meghibásodás javítására, alkatrészköltségekre, valamint rendeltetésszerű használat mellett a kozmetikai kopásra (pl. billentyűzet), törésre (eszköz házra, alkatrészei, kijelzős, stb.) és kiegészítőkre (pl. akkumulátor fedél, stb.) is vonatkozik.
Szervizcsomagok:
Zebra OneCare Essential (3 vagy 5 év): az ügyfél minden szükséges támogatást megkap a vásárolt eszközhöz, hogy megbízhatóan és előre tervezhető költségek mellett működjenek. Ha a vásárlástól számított 30 napon belül vásárolja meg az ügyfél a szerviz szolgáltatást, abban az esetben alapból magába foglalja a „Teljeskörű garancia” (baleseti jellegű meghibásodásokra is fedezetet nyújt) kiegészítést is. Essential csomag esetén ha a Brno-i Zebra szervizközpontba beérkezett hibás eszköz javítását 3 munkanap alatt nem tudja elvégezni a gyártó, abban az esetben az eredeti eszközzel megegyező új készüléket küld vissza az ügyfél részére (kivétel speciális konfiguráció). Csere eszköz küldése esetén külön megállapodás hiányában (commissioning service) a készülék gyári standard állapotra van beállítva, így a felhasználó saját applikációja, beállításai nincsenek rajta, valamint az eszközön mindig a legfrissebb OS található (így esetlegesen eltérés lehetséges)! Átfutási idő: a hibás eszköz érkezésétől számított 6 munkanap (az első nap a beérkezést követő első munkanap) Szállítási költség: a meghibásodott eszköz szállításáról külön megállapodás hiányában a javítást kérő Ügyfél gondoskodik a Webmaxx telephelyére. A javított vagy cserélt készülék visszaszállításáról a Zebra szervizközpont gondoskodik.
Zebra OneCare Select (3 vagy 5 év): az Essential csomag bővített változata, mely a "következő munkanapi csereeszköz" szolgáltatást is tartalmazza, továbbá ha a vásárlástól számított 30 napon belül vásárolja meg az ügyfél a csomagot, abban az esetben alapból magába foglalja a „Teljeskörű garancia” (baleseti jellegű meghibásodásokra is fedezetet nyújt) kiegészítést is. A Select csomag emelt szintű technikai ügyféltámogatást és 24 órás angol nyelvű telefonos támogatást a hét minden napján (kivétel nemzetközi ünnepnapok). Csere eszköz küldése esetén külön megállapodás hiányában (commissioning service) a készülék gyári standard állapotra van beállítva, így a felhasználó saját applikációja, beállításai nincsenek rajta, valamint az eszközön mindig a legfrissebb OS található (így esetlegesen eltérés lehetséges)! Átfutási idő: amennyiben munkanapon 12:00-ig az eszköz megérkezik a Webmaxx telephelyére, a gyártó még aznap indítja a csere eszközt Brno-ból a Vásárló címére (kivétel Nemzetközi ünnepnapok). Szállítási költség: a meghibásodott eszköz szállításáról külön megállapodás hiányában a javítást kérő Ügyfél gondoskodik a Webmaxx telephelyére. A javított vagy cserélt készülék visszaszállításáról a Zebra szervizközpont gondoskodik.
Zebra OneCare Essential Long Therm (7 év): a csomag az Essential szolgáltatásait biztosítja, de akár 7 éves időtartamra, évenkénti fizetési kondícióval. A szerződés felmondására 3 év után nyílik lehetősége a felhasználónak, majd ettől kezdve évente bontható fel a megállapodás.
Szervizcsomagokhoz vásárolható opcionális szolgáltatások, extra felárért:
Applikáció telepítése, előkonfigurálás (Commissioning Service): a cserélt vagy javított eszközt az ügyfél által használt applikációkkal, beállításokkal küldi a szerviz (legalább 20 db egyforma konfigurációjú adatgyűjtő esetén kérhető)
Akkumulátor karbantartása/frissítése: az akkumulátor élettartamára, illetve az esetlegesen előforduló töréskárra is vonatkozik a garancia. Javítás esetén, ha az akkumulátor állapota a teszten nem éri el a 80%-os szintet, akkor cseréli a gyártó!
Dashboard: Zebra portál használata, melyen keresztül kommunikálhat a gyártói központtal, megtekintheti a javítási statisztikákat. (Select esetén az alapár tartalmazza a szolgáltatást)
WebMaxx kényelmi szolgáltatás: meghibásodott eszközök felvétele az ügyfél telephelyén. A szolgáltatás alapján - munkanapokon 12:00-ig beérkezett hibabejelentés esetén - a következő munkanapon a Webmaxx futár felveszi a meghibásodott készüléket az Ügyfél telephelyén és továbbítja a gyártó Brno-i szervizközpontjába. A javított vagy cserélt készülék visszaszállításáról a gyártói szervizközpont gondoskodik.
Összehasonlító táblázat Zebra OneCare Essential vs. Select szerviz csomagokra
1 az első nap a beérkezést követő első munkanap
2 amennyiben munkanapon 12:00-ig megérkezik a hibás eszköz a Webmaxx központba
3 kivéve ünnepnap
A fenti határidők a nemzetközi ünnepnapok figyelembevételével változhatnak!
A Webmaxx Stúdió Kft. webáruházának felületén süti (cookie) fájlokat használ. A cookie-k személyek azonosítására nem alkalmasak, szolgáltatásaink biztosításához szükségesek. Oldalunk használatával beleegyezik a cookie-k használatába.