Általános javítási szabályzat

1. Vállalás feltételei:

1.1. Felelősségvállalás

A WebMaxx Stúdió Kft. (továbbiakban: Szolgáltató) felelősséget vállal a javításra átvett eszköz és tartozékok legjobb tudása szerinti megjavítására és állagának megóvására, az átvételtől az átadásig. A felelősség nem terjed ki az eszközön található adatok, felhasználói szoftverek, beállítások megőrzésére, valamint az akkumulátorok feltöltött állapotának megtartására.


1.2. A készülék átvételének feltételei jótállási időn túli javításra

A javítást kérő cégnek (továbbiakban: Vásárló) nem lehet a Szolgáltatóval szemben rendezetlen tartozása.

2. Javítás menete:

A meghibásodott eszköz szállításáról külön megállapodás hiányában a javítást kérő Vásárló gondoskodik a Szolgáltató telephelye és a Vásárló telephelye között, mindkét irányban. A nem megfelelő csomagolásból eredendő sérülésekért felelősséget nem vállalunk!


A Szolgáltató szervizébe a meghibásodott eszközt a használt kiegészítőkkel (tápegység, tápkábel, adatkábel, stb.), valamint nyomtató esetén kellékanyaggal (festékszalag, címke, stb.) szükséges eljuttatni, a hiba pontos leírásával és a kapcsolattartó megadásával.


A javításra behozott és átvett eszköz a szervizbe kerül. A javítás megkezdésekor munkalap készül, amely végigkíséri az eszközt egészen annak visszaszolgáltatásáig. A javításokat a beérkezés sorrendjében végezzük!


A Szolgáltató a Vásárló előzetes kérésére, illetve nettó 15.000 Ft felett a meghibásodott készülék javítására ajánlatot ad.  A javítás megkezdésének feltétele a Vásárló részéről az ajánlat írásbeli elfogadása. A Szolgáltató a javítás megkezdését előleg fizetéséhez vagy a díj és az anyagköltség előre történő megfizetéséhez kötheti.


Amennyiben az árajánlat alapján a Vásárló nem kéri az javítást, úgy minden esetben bevizsgálási díjat számolunk fel eszközönként, melynek költsége nettó 6.000 Ft


A Vásárló a felmerült bevizsgálási költséget, a kiszállási díjat és a munkadíjat abban az esetben is köteles megfizetni, ha a hiba nem javítható, vagy a Vásárló úgy dönt, hogy a szolgáltatás elvégzésére nem tart igényt.


Javítási árajánlat elfogadása esetén a bevizsgálási díjat nem számlázzuk ki!


A javítás befejezéséről e-mail-ben értesítjük az ügyfeleinket.


A Szolgáltató törekszik a lehető legrövidebb időn belül az eszköz javítására, azonban bizonyos esetekben (pl. a szerviz alkatrészre vár külföldi központból, csak külföldi központban végezhető a javítás) hosszabb időt is igényelhet.

Külföldi javítás válhat szükségessé az alábbi esetekben:

  • csak külföldi szakszervizben végezhető javítások/bevizsgálások
  • hiányzó, speciális alkatrész

Ezekben az esetekben a várható javítási idő akár 20-30 munkanap is lehet!

 

Az általános javítási feltételektől eltérő igény esetén egyedi javítási és karbantartási szerződések kötésére van lehetőség.

3. További feltételek

3.1. Kiszállás

Külön kérésre a Vásárló telephelyén is végzünk javítást. Budapest területén és Esztergom 15 km-es körzetében a kiszállási díj nettó 6.000 Ft/alkalom, minden további helyszínen a kiszállási díjon felül nettó 100 Ft/km útiköltséget számítunk fel Budapesttől a Vásárló telephelyéig, oda-vissza úttal számolva.


A kiszállási díj független a kiszállást végzők számától, továbbá az utazás időtartamára óradíj nem kerül elszámolásra.


Amennyiben a javítás előre egyeztetett idejében nem áll rendelkezésre minden a Vásárló által biztosítandó feltétel, hogy a Szolgáltató a helyszíni javítást elvégezze úgy a rendelkezésre állási időt szervizi javítási óradíj alapján félórás egységekben kiszámlázz

 

3.2. Óradíjak, felárak

A szerviz javítási óradíja: nettó 7.000 Ft

A fenti óradíjra felárat számítunk fel az alábbi esetekben:

  • ha a szolgáltatás megkezdését 4 órán belül igénylik
  • a szolgáltatás munkanapokon, munkaidőn kívül végzett idejére (munkaidő: munkanapokon 8-16 óra)
  • a szolgáltatás munkaszüneti napokon végzett idejére (szombat, vasárnap és ünnepnap)

 

Az óradíj félórás egységekben kerül kiszámlázásra, ami minden megkezdett órára vonatkozik.

 

3.3. Fizetési feltételek

A számla mellékleteként adott munkalap képezi a számla alapját. Tartalmazza az eszköz javítására fordított munkadíjat (belföldit-külföldit) és az alkatrészek árát, amit a helyszínen készpénzzel vagy bankkártyával lehet kiegyenlíteni, kivéve, ha a felek ettől eltérően állapodnak meg.  

 

3.4. Visszavétel, újrahasznosítás

A Szolgáltató által forgalmazott eszközöket és azok tartozékait újrahasznosítás céljából a hatályos jogszabályok értelmében telephelyén díjmentesen átvesz.

 

3.5. Tárolás, megsemmisítés

Az elkészült és el nem szállított készülékek után az értesítést követő 10 napon túl nettó 200 Ft/nap tárolási díjat számítunk fel. A 90 nap után az eszközt újrahasznosításra/megsemmisítésre küldjük, melyről külön tájékoztatást már nem adunk.

4. Jótállás

Szolgáltató a szervizben elvégzett javításokra, alkatrészekre 90 napos jótállást vállal, kivéve a kopóalkatrészekre, azokra nincsen garancia.

Letöltés Vissza a szerviz oldalra


0
Kosár tartalma:
0 darab termék
Lista megtekintése
0
Ajánlatkérés:
0 darab termék
Lista megtekintése
0
Összehasonlítás:
    0
    Előzmények: