Jótállási időn belüli javítás

Jótállási időn belüli javítás

A WebMaxx Stúdió Kft. (továbbiakban: Szolgáltató) által forgalomba hozott eszközökre a Gyártó, az által megadott időtartamban és feltételekkel (a hiba típusától függően a Gyártó bevizsgáló központjának eredménye alapján) jótállást vállalhat. Jótállás nem minden termékre vonatkozik, csak azokra a termékekre, ahol a Gyártó azt vállalta.

A jótállás tartalmát, érvényesítésének feltételeit minden esetben a Gyártó határozza meg. Szolgáltató jótállási jegyet ad át a jótállással érintett termékekkel együtt. Közreműködése keretében Szolgáltató azt vállalja, hogy a részére eljuttatott hibás terméknek a jótállás keretében történő javítása érdekében a Gyártóhoz eljuttatja, intézkedik a javítás, vagy csere elvégzése érdekében.

Szavatossági, jótállási igények érvényesítése

Szavatossági, jótállási igényeit Vásárló a következő elérhetőségeken keresztül jelentheti be, érvényesítheti:
WEBMAXX STÚDIÓ Kft.
2500 Esztergom, III. Béla király utca 2.
info@webmaxx.hu 

Kellékszavatossági jogot a Vásárló abban az esetben érvényesíthet, ha a megvásárolt termék már a vásárláskor hibás volt. Ha a termék a vásárlást követően hibásodott meg, abban az esetben a Vásárló, ha annak feltételei fennállnak, a Gyártó által biztosított jótállási jogával élhet. Vásárló szavatossági jog érvényesítéskor köteles megjelölni, hogy kellékszavatossággal, vagy jótállással kíván-e élni, és kellékszavatosság érvényesítése esetén köteles megadni az azt megalapozó bizonyítékokat.
Kellékszavatossági jog érvényesítése esetén a Szolgáltató fent megjelölt elérhetőségein kell jelezni a jogérvényesítést. Szolgáltató ezt követően felveszi a kapcsolatot a Vásárlóval a kellékszavatossági jog érvényesítésével kapcsolatban. 

Jótállási jog érvényesítése esetén a Szolgáltató által átadott jótállási jegyet kell alkalmazni.

Szolgáltató és Gyártó a jótállás keretében elsősorban a termék javítását vállalja, amennyiben a terméket nem lehet javítani, abban az esetben kerülhet sor a termék cseréjére.

További feltételek

A meghibásodott eszköz szállításáról külön megállapodás hiányában a javítást kérő Vásárló gondoskodik a Szolgáltató telephelye és a Vásárló telephelye között, mindkét irányban. A nem megfelelő csomagolásból eredendő sérülésekért a Szolgáltató felelősséget nem vállal!

Szolgáltató garanciális javítást csak érvényes, kitöltött, dátummal és gyári számmal ellátott jótállási jegy, valamint az eszköz vásárlását igazoló számla bemutatására végez. A javítást kérő Vásárlónak nem lehet a Szolgáltatóval szemben rendezetlen tartozása.

A Szolgáltató szervizébe a meghibásodott eszközt a használt kiegészítőkkel (tápegység, tápkábel, adatkábel, stb.), valamint nyomtató esetén kellékanyaggal (festékszalag, címke, stb.) szükséges eljuttatni, a hiba pontos leírásával és a kapcsolattartó megadásával.
A javítandó eszközön lévő programok és adatok a javítás során részlegesen, vagy teljes egészében elveszhetnek, az ebből keletkező károkért a Szolgáltató és a Gyártó semmiféle felelősséget nem vállal!

A javításra behozott és átvett eszköz a szervizbe kerül. A javítás megkezdésekor munkalap készül, amely végigkíséri az eszközt egészen annak visszaszolgáltatásáig. Az aktuális szabályzás értelmében a 10-20 napos javítási határidő csak irányadó, bizonyos esetekben (pl. a szerviz alkatrészre vár külföldi központból) bővíthető.

További információkat az számla mellé csatolt jótállási jegyen, illetve weboldalunkon az ÁSZF-ben és a GYIK-ben talál!
Letöltés Vissza a szerviz oldalra


0
Kosár tartalma:
0 darab termék
Lista megtekintése
0
Ajánlatkérés:
0 darab termék
Lista megtekintése
0
Összehasonlítás:
    0
    Előzmények: