A vonalkódtechnikai eszközöket gyártó cégek termékeikre általában 1 éves jótállási időt biztosítanak, azonban bárkivel előfordulhat, hogy ennek lejárata után hibásodik meg az eszköz, vagy egyszerűen a hétköznapi használat során éri baleset a készüléket. A Datalogic kiterjesztett garancia ezekre az esetekre nyújt védelmet!
Extra garancia vásárlása esetén a Datalogic vállalja az eszközök jótállásának időbeni kiterjesztését, valamint többlet szolgáltatások hozzáadását 3  vagy 5 éves futamidejű szervizcsomag keretében. A szervizszolgáltatás egy költséghatékony megoldás, mely előre tervezhető karbantartás/javítási költséget eredményez az üzletmenetben.
{{ ITEM_LIST }}

Standard jótállási szolgáltatások:

  • Átlagosan 10-25 munkanapos javítási átfutási idő
  • A Datalogic központi szervize (Szlovákia, Trnva) a javított eszközt ingyenesen szállítja a vásárlóhoz (hibás eszköz szervizbe szállítása az ügyfél költsége) - ez abban az esetben érvényes ha a kiküldést és az RMA igénylést az ügyfél intézi a Webmaxx központ közbeiktatása nélkül! Amennyiben az Ügyéli igényli a Webmaxx közbenjárását, abban az esetben a javitási folyamatban valamennyi felmerülő szállítási költség az Ügyfelet terheli.
  • Kiterjed az anyag és gyártási meghibásodásra
  • Ingyenes „firmware” szoftverfrissítés
  • WEBMAXX EXTRA: cégünk a vásárlástól számított 90 napon keresztül díjmentesen magyar nyelvű telefonos technikai segítséget biztosít hétköznapokon, nyitvatartási időben (kivétel ünnepnapok). A szolgáltatás keretében az eszközök beállításával, használatával kapcsolatban felmerülő kérdésekre szakképzett kollégáink a lehető leghamarabb választ adnak.

5 napos garancia (3 vagy 5 év)

Az ügyfél minden szükséges támogatást megkap a vásárolt eszközhöz, hogy megbízhatóan és előre tervezhető költségek mellett működjenek. A standard jótállási idő lejáratát követően rendeltetésszerű használat mellett fellépő tartós belső hibából eredő, a termék alkatrészeinek előre nem látható meghibásodása esetén nyújt fedezetet
  • Kiterjed az anyag és gyártási meghibásodásra
  • Kiterjed a természetes elhasználódásra/kopásra és az alkatrész meghibásodására
  • Ingyenes „firmware” szoftverfrissítés
  • Wavelink Avalanche® szoftvertámogatás (csak adatgyűjtőre érvényes)
  • Wavelink Terminal Emulation™ szoftvertámogatás (csak adatgyűjtőre érvényes)

Átfutási idő: a hibás eszköz érkezésétől számított 5 munkanap (az első nap a beérkezést követő első munkanap), ezen felül értendő a szállítási idő (szállítással együtt 7-9 munkanap).
Szállítási költség: A Datalogic központi szervize (Szlovákia, Trnva) a javított eszközt ingyenesen szállítja a vásárlóhoz (hibás eszköz szervizbe szállítása az ügyfél költsége) - ez abban az esetben érvényes ha a kiküldést és az RMA igénylést az ügyfél intézi a Webmaxx központ közbeiktatása nélkül! Amennyiben az Ügyéli igényli a Webmaxx közbenjárását, abban az esetben valamennyi felmerülő szállítási költség az Ügyfelet terheli.
RMA ügyintézés: a Datalogic központi weblapján szükséges benyújtani az RMA igényt (angol nyelvű), melyre visszaigazolás formájában az Ügyfél minden szükséges adatotk megkap a szállítás lebonyolításához, amivel a készülék beküldhető a szervizbe. A szállítást végző futárszolgálatot az Ügyfél saját döntése alapján választja.

2 napos, Teljeskörű garancia (3 vagy 5 év)

Az ügyfél minden szükséges támogatást megkap a vásárolt eszközhöz, hogy megbízhatóan és előre tervezhető költségek mellett működjenek. A standard jótállási idő lejáratát követően rendeltetésszerű használat mellett fellépő tartós belső hibából eredő, a termék alkatrészeinek előre nem látható meghibásodása mellett, baleseti jellegű meghibásodásokra (pl. törés) is fedezetet nyújt.
  • Kiterjed az anyag és gyártási meghibásodásra
  • Kiterjed a véletlenszerű meghibásodásra/sérülésre
  • Kiterjed a természetes elhasználódásra/kopásra és az alkatrész meghibásodására 
  • Ingyenes „firmware” szoftverfrissítés
  • Wavelink Avalanche® szoftvertámogatás (csak adatgyűjtőre érvényes)
  • Wavelink Terminal Emulation™ szoftvertámogatás (csak adatgyűjtőre érvényes)

Átfutási idő: a hibás eszköz érkezésétől számított 2 munkanap (az első nap a beérkezést követő első munkanap), ezen felül értendő a szállítási idő (szállítással együtt 4-6 munkanap).
Szállítási költség: Ingyenes szállítás az Ügyfél telephelye és a Datalogic központi szervize (Szlovákia, Trnva) között, mindkét irányba (hibás/javított eszköz). Ez abban az esetben érvényes ha a kiküldést és az RMA procedurát az ügyfél intézi a Webmaxx központ közbeiktatása nélkül!
Amennyiben az Ügyéli igényli a Webmaxx közbenjárását, abban az esetben valamennyi felmerülő szállítási költség az Ügyfelet terheli.
RMA ügyintézés: a Datalogic központi weblapján szükséges benyújtani az RMA igényt (angol nyelvű), melyre visszaigazolás formájában az Ügyfél minden szükséges adatot megkap a szállítás lebonyolításához, amivel a készülék beküldhető a szervizbe. A szállítást végző futárszolgálattal (általában a TNT) az Ügyfél felelőssége felvenni a kapcsolatot a kapott adatok alapján.

Másnapi, Teljeskörű cseregarancia (3 vagy 5 év)

Az ügyfél minden szükséges támogatást megkap a vásárolt eszközhöz, hogy megbízhatóan és előre tervezhető költségek mellett működjenek. A standard jótállási idő lejáratát követően rendeltetésszerű használat mellett fellépő tartós belső hibából eredő, a termék alkatrészeinek előre nem látható meghibásodása mellett, baleseti jellegű meghibásodásokra (pl. törés) is fedezetet nyújt és „következő munkanapi” csere eszköz biztosítását is magába foglalja.
  • Kiterjed az anyag és gyártási meghibásodásra
  • Kiterjed a véletlenszerű meghibásodásra/sérülésre
  • Kiterjed a természetes elhasználódásra/kopásra és az alkatrész meghibásodására 
  • Ingyenes „firmware” szoftverfrissítés
  • Wavelink Avalanche® szoftvertámogatás (csak adatgyűjtőre érvényes)
  • Wavelink Terminal Emulation™ szoftvertámogatás (csak adatgyűjtőre érvényes)

Átfutási idő: amennyiben munkanapon 12:00-ig az eszköz hibabejelentése megérkezik a Datalogic központba, a gyártó még aznap indítja a csere eszközt az Ügyfél címére (kivétel Nemzetközi ünnepnapok). A meghibásodott készüléket a csere eszköz átvételét követően 15 napon belül szükséges a Datalogic központba visszaküldeni. Ha az Ügyfél nem teljesíti ezen kötelezettségét a gyártó teljes áron kiszámlázza a készüléket és felfüggeszti a partnerrel kötött szerződését.
Szállítási költség: Ingyenes szállítás az Ügyfél telephelye és a Datalogic központi szervize (Szlovákia, Trnva) között, mindkét irányba (hibás-javított eszköz). Ez abban az esetben érvényes ha a kiküldést és az RMA procedurát az ügyfél intézi a Webmaxx központ közbeiktatása nélkül!
Amennyiben az Ügyéli igényli a Webmaxx közbenjárását, abban az esetben valamennyi felmerülő szállítási költség az Ügyfelet terheli.
RMA ügyintézés: a Datalogic központi weblapján szükséges benyújtani az RMA igényt (angol nyelvű), melyre visszaigazolás formájában az Ügyfél minden szükséges adatot megkap a szállítás lebonyolításához, amivel a készülék beküldhető a szervizbe. A szállítást végző futárszolgálattal (általában a TNT) az Ügyfél felelőssége felvenni a kapcsolatot a kapott adatok alapján.

Összehasonlító táblázat Datalogic standard és kiterjesztett szerviz csomagokra

1 az első nap a Datalogic központi szervizbe beérkezést követő első munkanap, a visszaszállítási idő ezen felül értendő
2 amennyiben munkanapon 12:00-ig megérkezik a hibajelentés a Datalogic központba
3 abban az esetben ha a kiküldést és az RMA procedurát az ügyfél intézi a Webmaxx központ közbeiktatása nélkül! Amennyiben a Webmaxx közvetítésével igényli a javítást, úgy a felmerülő szállítási költségeket az ügyfél felé tovább számlázzuk.
A fenti határidők a nemzetközi ünnepnapok figyelembevételével változhatnak!



0
Kosár tartalma:
0 darab termék
Lista megtekintése
0
Ajánlatkérés:
0 darab termék
Lista megtekintése
0
Összehasonlítás:
    0
    Előzmények: