A vonalkódtechnikai eszközöket gyártó cégek termékeikre általában 1 éves jótállási időt biztosítanak, azonban bárkivel előfordulhat, hogy ennek lejárata után hibásodik meg az eszköz, vagy egyszerűen a hétköznapi használat során éri baleset a készüléket. A Honeywell (Intermec, Datamax) kiterjesztett garancia ezekre az esetekre nyújt védelmet!
Extra garancia vásárlása esetén a Honeywell (Intermec, Datamax) vállalja az eszközök jótállásának időbeni kiterjesztését, valamint többlet szolgáltatások hozzáadását 3  vagy 5 éves futamidejű szervizcsomag keretében. A szervizszolgáltatás egy költséghatékony megoldás, mely előre tervezhető karbantartás/javítási költséget eredményez az üzletmenetben, mely a vásárlástól számított 30 napon belül rendelhető meg.
{{ ITEM_LIST }}

Standard jótállási szolgáltatások:

  • Átlagosan 10-25 munkanapos átfutási idő
  • Angol nyelvű telefonos Honeywell technikai segítés nyújtás a hétköznap, a vásárlástól számított 90 napon keresztül
  • Kiterjed az anyag és gyártási meghibásodásra
  • A meghibásodott eszköz szállításáról külön megállapodás hiányában a javítást kérő Ügyfél gondoskodik a Webmaxx telephelye és az Ügyfél telephelye között, mindkét irányban.
  • WEBMAXX EXTRA: cégünk a vásárlástól számított 90 napon keresztül díjmentesen magyar nyelvű telefonos technikai segítséget biztosít hétköznapokon, nyitvatartási időben (kivétel ünnepnapok). A szolgáltatás keretében az eszközök beállításával, használatával kapcsolatban felmerülő kérdésekre szakképzett kollégáink a lehető leghamarabb választ adnak.

Honeywell szerviz csomagok előnyei:

  • 3 vagy 5 évig terjedő biztonságos üzemeltetés, előre kalkulálható költségek mellett.
  • Tervezhető javítási, csere határidő.
  • Honeywell gyártói szerviz végzi az eszközök javítását/karbantartását, kizárólag új alkatrészek felhasználásával.
  • A csomag teljes időtartama alatt a Honeywell telefonos technikai segítségnyújtást biztosít (angol nyelvű). 
  • Szervizszerződés kötése esetén az ügyfél hozzáférést kap a Honeywell Scanning & Mobility (angol nyelvű) online technikai támogatást nyújtó felületéhez a legújabb termékekről és alkalmazásokról szóló hasznos információk eléréséhez.
  • A legújabb frissítések telepítése, illetve gyári OS visszaállítás (vagy az előnyben részesített verzió)

Teljeskörű garancia (Comprehensive Coverage) kiegészítés:

A teljeskörű lefedettség magában foglalja az eszköz cseréjét, mely kiterjed a véletlenszerű sérülésekre, természetes elhasználódásra, sérült tartozékokra, eszközhibára, meghibásodásra illetve egyéb, munkahelyi környezetben rendeltetésszerű használat során keletkezett károkra. 
Kivételt képeznek azok a hibák, amelyeket jogosulatlan beavatkozás, közvetlen hőnek kitett sérülés vagy más természeti kár okozott, beleértve a szándékos rongálást is! A teljeskörű garancia az akkumulátorral kapcsolatos meghibásodásokra nem vonatkozik.
A teljeskörű garancia - az akkumulátorral kapcsolatos meghibásodásokon kívül - az alábbi problémákra vonatkozik:
  • eszköz házának-, műanyag alkatrészeinek-, kijelzőjének-, olvasó optika ablakának- törésére/repedésére (nyomtatóra nem érvényes);
  • kiegészítők - pl, csuklópánt, stylus, képernyővédő fólia, akkumulátor fedél – javítására (nyomtatóra nem érvényes);
  • a rendeltetésszerű használat során felmerülő kopási/kozmetikai javításokra (pl. billentyűzet) (nyomtatóra nem érvényes);

Best-In-Class szervizcsomag

Az ügyfél minden szükséges támogatást megkap a vásárolt eszközhöz, hogy megbízhatóan és előre tervezhető költségek mellett működjenek. A teljeskörű garancia magában foglalja a mindennapos használat során felmerülő meghibásodás javításának díját és alkatrész költségeit, valamint kiterjed a véletlenszerű sérülésekre, természetes elhasználódásra, sérült tartozékokra, eszközhibára, meghibásodásra illetve egyéb, munkahelyi környezetben rendeltetésszerű használat során keletkezett károkra. 
Kivételt képeznek azok a hibák, amelyeket jogosulatlan beavatkozás, közvetlen hőnek kitett sérülés vagy más természeti kár okozott, beleértve a szándékos rongálást is! 
A teljeskörű garancia - a nyomtatók kozmetikai/kopási/törési, valamint a hordozható készülékek (adatgyűjtők, vezeték nélküli olvasók) akkumulátorral kapcsolatos meghibásodásán kívül - az alábbi problémákra vonatkozik:
  • eszköz házának-, műanyag alkatrészeinek-, kijelzőjének törésére/repedésére (nyomtatóra nem érvényes);
  • kiegészítők - pl, csuklópánt, stylus, képernyővédő fólia, akkumulátor fedél – javítására (nyomtatóra nem érvényes);
  • a rendeltetésszerű használat során felmerülő kopási/kozmetikai javításokra (pl. billentyűzet) (nyomtatóra nem érvényes);
  • nyomtatók teljeskörű alkatrészgarancia a nyomtatófejet is beleértve;
Átfutási idő: a hibás eszköz érkezésétől számított 2 munkanap (az első nap a beérkezést követő első munkanap), ezen felül értendő a szállítási idő (szállítással együtt 10-12 nap).
Szállítási költség: a meghibásodott eszköz szállításáról a javítást kérő Ügyfél gondoskodik a Honeywell telephelyére. A javított vagy cserélt készülék visszaszállításáról a Honeywell szervizközpont gondoskodik.

Szervizcsomagokhoz vásárolható Webmaxx kényelmi szolgáltatás:

Meghibásodott eszközök felvétele az ügyfél telephelyén: A szolgáltatás alapján - munkanapokon 12:00-ig beérkezett hibabejelentés esetén - a következő munkanapon a Webmaxx futár felveszi a meghibásodott készüléket az Ügyfél telephelyén és továbbítja a gyártó szervizközpontjába. A javított vagy cserélt készülék visszaszállításáról a gyártói szervizközpont gondoskodik.

Összehasonlító táblázat Honeywell standard és Best-In-Class szerviz csomagokra

1 az első nap a beérkezést követő első munkanap
2 amennyiben munkanapon 12:00-ig megérkezik a hibás eszköz a Webmaxx központba
3 kivéve ünnepnap
A fenti határidők a nemzetközi ünnepnapok figyelembevételével változhatnak!



0
Kosár tartalma:
0 darab termék
Lista megtekintése
0
Ajánlatkérés:
0 darab termék
Lista megtekintése
0
Összehasonlítás:
    0
    Előzmények: