Ajánlott 1 és 2 dimenziós kódok adatrögzítéséhez! Kiváló és kényelmes megoldás olyan feladatokhoz, ahol a szkennelés mellett mindkét kézre szükség van!
Zebra RS6000 vezeték nélküli gyűrűszkenner (ujjszkenner), Bluetooth 4.0 (Low Energy), 2D SE4750SR imager, 3350mAh akkumulátor, trigger gomb nélkül, automata trigger funckió, proximity szenzor, fekete/ezüst (csomag tartalma: vezeték nélküli gyűrűszken
Olvasási technológia: 2D Area Imager
Interfész: Bluetooth
Összeköttetés:
Vezeték nélküli olvasó
Garancia: Vonalkódolvasóra 12 hónap, akkumulátorra 3 hónap. A garancia kábeltörésre nem vonatkozik!
Olvasási távolság (modellenként változhat):
MAX. 0-5 CM (KONTAKT)
MAX. 50 CM-IG (NORMÁL)
MAX. 250 CM-IG (NAGY)
MAX. 10 M-IG (EXTRA)
Hatótávolság nyílt térben:
MAX. 12M-IG NORMÁL
MAX. 30M-IG NAGY
MAX. 100M-IG EXTRA
Zebra RS6000 vonalkódolvasó bemutatása:
A Zebra RS6000 ujjszkenner (más néven gyűrűszkenner) a Zebra WT6000 csukló termináljához lett kifejlesztve, azonban kiválóan együttműködik bármilyen Bluetooth kapcsolatra képes eszközzel. Az RS6000 vonalkódolvasót olyan specifikus adatbeolvasási feladatokhoz ajánljuk, ahol a szkennelési folyamat mellett a felhasználónak mindkét kezére szükség van a munkavégzéshez. A gyűrűszkenner és csukló terminál használatával jelentősen növelhető a raktári, logisztikai, gyártói munkafolyamat hatékonysága.
Munkára tervezve
Az ujjra húzható, pehelykönnyű és kis méretű Zebra RS6000 gyűrűszkenner imager olvasófeje minden 1 és 2 dimenziós vonalkódot dekódol. A vonalkódolvasóban nagyfelbontású (1280x960 pixel) SE4750 optikát integrált az amerikai gyártó, melyből standard (max. 76 cm) és közepes (max 322 cm) hatótávolságú kivitel létezik - az olvasási távolság függ a kód méretétől, típusától, sűrűségétől. A Zebra Technologies exkluzív PRZM intelligens képalkotó technológia lehetővé teszi a villámgyors és pontos adatrögzítést akár közvetlen napfényben is.
A Zebra RS6000 ujjszkenner ipari tokozású IP65-ös műanyag háza megvédi a gyűrűszkennert az esetleges ütődésektől leejtéskor. Robusztus kialakításának köszönhetően 1,8 m-ről betonra ejthető, valamint széles hőmérsékleti határok között alkalmazható. A Zebra RS6000 ujjolvasó elviseli a hőmérsékleti ingadozásokat (akár -30°C-os környezetben is), így akár hűtőházi műveletekre is ideális vonalkódolvasó.
Élvezze a szabadságot
A Zebra RS6000 gyűrűszkenner ergonomikus kivitelezése kényelmes viselet egész műszak alatt a felhasználó ujján. A konkurens gyártók eszközeihez képest a nagy kapacitású (3350 mAh, +70.000 olvasás/töltés) Lithium-ion akkumulátor az apró méretű ujjolvasóban található, nem kiegészítő eszözként a felhasználó csuklóján.
Az eszköz Low Enery Bluetooth rádiója a bázistól való 0,5 méteres távolságon belül korlátlan mozgásteret biztosít a kezelőnek. Mivel nincsenek kábelek, így a Zebra RS6000 ujjszkenner nagyobb biztonságot és szélesebb mozgásteret nyújt a felhasználó számára. A gyűrűszkenner pillanatok alatt párosítható bármilyen Bluetooth interfésszel rendelkező eszközzel - mobil telefon, tablet, PDA, számítógép, targonca terminál, stb.
Ajánlott felhasználási terület
Árukiadásra és átvételre, komissiózásra, állóeszköz és áruleltár támogatására, valamint közepes és nagy forgalmú raktárakban árufeltöltésre, árellenőrzésre és akár hűtőházban történő alkalmazásra is javasolt. Minden olyan feladathoz, ahol szükség van a dolgozó mindkét kezére.
Hogyan vásárolhatok?
Azoknál a termékeknél amelyeknél ár is látható a lapon, ott egyszerűen a kosárba tudja tenni a terméket.
A vonalkódtechnikai eszközöket gyártó cégek termékeikre általában 1 éves jótállási időt biztosítanak, azonban bárkivel előfordulhat, hogy ennek lejárata után hibásodik meg az eszköz, vagy egyszerűen a hétköznapi használat során éri baleset a készüléket. A Zebra kiterjesztett garancia ezekre az esetekre nyújt védelmet!
Extra garancia vásárlása esetén a Zebra vállalja az eszközök jótállásának időbeni kiterjesztését, valamint többlet szolgáltatások hozzáadását 3, 5 vagy 7 éves futamidejű szervizcsomag keretében. A szervizszolgáltatás egy költséghatékony megoldás, mely előre tervezhető karbantartás/javítási költséget eredményez az üzletmenetben.
Standard jótállási szolgáltatások:
Átlagosan 10-25 munkanapos átfutási idő
Angol nyelvű telefonos Zebra technikai segítség nyújtás a hétköznap, a vásárlástól számított 90 napon keresztül (kivétel Nemzetközi ünnepnapok)
Kiterjed az anyag és gyártási meghibásodásra
Ingyenes OS szoftverfrissítés a vásárlástól számított 90 napon keresztül
A meghibásodott eszköz szállításáról külön megállapodás hiányában a javítást kérő Ügyfél gondoskodik a Webmaxx telephelye és az Ügyfél telephelye között, mindkét irányban.
WebMaxx EXTRA: cégünk a vásárlástól számított 90 napon keresztül díjmentesen magyar nyelvű telefonos technikai segítséget biztosít hétköznapokon, nyitvatartási időben (kivétel ünnepnapok). A szolgáltatás keretében az eszközök beállításával, használatával kapcsolatban felmerülő kérdésekre szakképzett kollégáink a lehető leghamarabb választ adnak.
Zebra szerviz csomagok előnyei:
3, 5 vagy 7 évig terjedő biztonságos üzemeltetés, előre kalkulálható költségek mellett
Tervezhető javítási, csere határidő
Zebra gyártói szerviz végzi az eszközök javítását/karbantartását, kizárólag új alkatrészek felhasználásával
Új eszközök beszerzését követően szerviz szerződés nélkül a Zebra ügyfélszolgálat 90 napig áll az ügyfél rendelkezésére, míg szerződés esetén a csomag teljes időtartama alatt
Adatgyűjtők esetén ingyenes diagnosztikai szoftvert biztosít a Zebra az eszközhöz, mellyel az alábbi teszteket lehet elvégezni: OS állapot, akkumulátort töltési szín és állapot, WiF-i/Bluetooth/GPS diagnosztika
Szervizszerződés kötése esetén az ügyfél hozzáférést kap egy online tréning portálhoz (angol nyelvű), ahol mélyrehatóan megismerhető a készüléket.
Zebra szerződéskötési lehetőségek:
Service form the Start: a legkedvezőbb áron a vásárlástól számított 30 napon belül rendelhető meg az eszközhöz, melynek előnye, hogy magába foglalja a „Teljeskörű garancia” (baleseti jellegű meghibásodásokra is fedezetet nyújt) kiegészítést is.
Service Center Select: 30 nappal a vásárlás után is köthető az eszközre szerviz csomag, ennek hátránya a magasabb ár, továbbá csak extra költségért igényelhető a „Teljeskörű garancia" kiegészítés.
A teljeskörű garancia lefedettségénél kivételt képeznek azok a hibák, amelyeket jogosulatlan beavatkozás, közvetlen hőnek kitett sérülés vagy más természeti kár okozott, beleértve a szándékos rongálást is! A szolgáltatás a termék típusától függően az alábbi problémákra vonatkozik:
Asztali, középkategóriás és ipari nyomtatók esetén a teljeskörű garancia magában foglalja a mindennapos használat során felmerülő meghibásodás javításának díját és alkatrész költségeit, valamint kiterjed a nyomtatófej cserére is.
Mobilnyomtatók esetén az akkumulátorral kapcsolatos meghibásodásán kívül (extra költségért ez is igényelhető), a mindennapos használat során felmerülő meghibásodás javítására, alkatrészköltségekre, nyomtatófejre, valamint rendeltetésszerű használat mellett a kozmetikai kopásra, törésre is vonatkozik.
Vonalkódolvasóknál és adatgyűjtőknél az akkumulátorral kapcsolatos meghibásodásokon kívül (extra költségért ez is igényelhető), a mindennapos használat során felmerülő meghibásodás javítására, alkatrészköltségekre, valamint rendeltetésszerű használat mellett a kozmetikai kopásra (pl. billentyűzet), törésre (eszköz házra, alkatrészei, kijelzős, stb.) és kiegészítőkre (pl. akkumulátor fedél, stb.) is vonatkozik.
Szervizcsomagok:
Zebra OneCare Essential (3 vagy 5 év): az ügyfél minden szükséges támogatást megkap a vásárolt eszközhöz, hogy megbízhatóan és előre tervezhető költségek mellett működjenek. Ha a vásárlástól számított 30 napon belül vásárolja meg az ügyfél a szerviz szolgáltatást, abban az esetben alapból magába foglalja a „Teljeskörű garancia” (baleseti jellegű meghibásodásokra is fedezetet nyújt) kiegészítést is. Essential csomag esetén ha a Brno-i Zebra szervizközpontba beérkezett hibás eszköz javítását 3 munkanap alatt nem tudja elvégezni a gyártó, abban az esetben az eredeti eszközzel megegyező új készüléket küld vissza az ügyfél részére (kivétel speciális konfiguráció). Csere eszköz küldése esetén külön megállapodás hiányában (commissioning service) a készülék gyári standard állapotra van beállítva, így a felhasználó saját applikációja, beállításai nincsenek rajta, valamint az eszközön mindig a legfrissebb OS található (így esetlegesen eltérés lehetséges)! Átfutási idő: a hibás eszköz érkezésétől számított 6 munkanap (az első nap a beérkezést követő első munkanap) Szállítási költség: a meghibásodott eszköz szállításáról külön megállapodás hiányában a javítást kérő Ügyfél gondoskodik a Webmaxx telephelyére. A javított vagy cserélt készülék visszaszállításáról a Zebra szervizközpont gondoskodik.
Zebra OneCare Select (3 vagy 5 év): az Essential csomag bővített változata, mely a "következő munkanapi csereeszköz" szolgáltatást is tartalmazza, továbbá ha a vásárlástól számított 30 napon belül vásárolja meg az ügyfél a csomagot, abban az esetben alapból magába foglalja a „Teljeskörű garancia” (baleseti jellegű meghibásodásokra is fedezetet nyújt) kiegészítést is. A Select csomag emelt szintű technikai ügyféltámogatást és 24 órás angol nyelvű telefonos támogatást a hét minden napján (kivétel nemzetközi ünnepnapok). Csere eszköz küldése esetén külön megállapodás hiányában (commissioning service) a készülék gyári standard állapotra van beállítva, így a felhasználó saját applikációja, beállításai nincsenek rajta, valamint az eszközön mindig a legfrissebb OS található (így esetlegesen eltérés lehetséges)! Átfutási idő: amennyiben munkanapon 12:00-ig az eszköz megérkezik a Webmaxx telephelyére, a gyártó még aznap indítja a csere eszközt Brno-ból a Vásárló címére (kivétel Nemzetközi ünnepnapok). Szállítási költség: a meghibásodott eszköz szállításáról külön megállapodás hiányában a javítást kérő Ügyfél gondoskodik a Webmaxx telephelyére. A javított vagy cserélt készülék visszaszállításáról a Zebra szervizközpont gondoskodik.
Zebra OneCare Essential Long Therm (7 év): a csomag az Essential szolgáltatásait biztosítja, de akár 7 éves időtartamra, évenkénti fizetési kondícióval. A szerződés felmondására 3 év után nyílik lehetősége a felhasználónak, majd ettől kezdve évente bontható fel a megállapodás.
Szervizcsomagokhoz vásárolható opcionális szolgáltatások, extra felárért:
Applikáció telepítése, előkonfigurálás (Commissioning Service): a cserélt vagy javított eszközt az ügyfél által használt applikációkkal, beállításokkal küldi a szerviz (legalább 20 db egyforma konfigurációjú adatgyűjtő esetén kérhető)
Akkumulátor karbantartása/frissítése: az akkumulátor élettartamára, illetve az esetlegesen előforduló töréskárra is vonatkozik a garancia. Javítás esetén, ha az akkumulátor állapota a teszten nem éri el a 80%-os szintet, akkor cseréli a gyártó!
Dashboard: Zebra portál használata, melyen keresztül kommunikálhat a gyártói központtal, megtekintheti a javítási statisztikákat. (Select esetén az alapár tartalmazza a szolgáltatást)
WebMaxx kényelmi szolgáltatás: meghibásodott eszközök felvétele az ügyfél telephelyén. A szolgáltatás alapján - munkanapokon 12:00-ig beérkezett hibabejelentés esetén - a következő munkanapon a Webmaxx futár felveszi a meghibásodott készüléket az Ügyfél telephelyén és továbbítja a gyártó Brno-i szervizközpontjába. A javított vagy cserélt készülék visszaszállításáról a gyártói szervizközpont gondoskodik.
Összehasonlító táblázat Zebra OneCare Essential vs. Select szerviz csomagokra
1 az első nap a beérkezést követő első munkanap
2 amennyiben munkanapon 12:00-ig megérkezik a hibás eszköz a Webmaxx központba
3 kivéve ünnepnap
A fenti határidők a nemzetközi ünnepnapok figyelembevételével változhatnak!
A Webmaxx Stúdió Kft. webáruházának felületén süti (cookie) fájlokat használ. A cookie-k személyek azonosítására nem alkalmasak, szolgáltatásaink biztosításához szükségesek. Oldalunk használatával beleegyezik a cookie-k használatába.