Kosár
Termékek
Menü
Eszközök & kellékanyagok
Kezdőoldal
Zebra Extra Garancia

Zebra Extra Garancia

A vonalkódtechnikai eszközöket gyártó cégek termékeikre általában 1 éves jótállási időt biztosítanak, azonban bárkivel előfordulhat, hogy ennek lejárata után hibásodik meg az eszköz, vagy egyszerűen a hétköznapi használat során éri baleset a készüléket. A Zebra kiterjesztett garancia ezekre az esetekre nyújt védelmet!
Extra garancia vásárlása esetén a Zebra vállalja az eszközök jótállásának időbeni kiterjesztését, valamint többlet szolgáltatások hozzáadását 3, 5 vagy 7 éves futamidejű szervizcsomag keretében. A szervizszolgáltatás egy költséghatékony megoldás, mely előre tervezhető karbantartás/javítási költséget eredményez az üzletmenetben.
 

Standard jótállási szolgáltatások:

  • Átlagosan 10-25 munkanapos átfutási idő
  • Angol nyelvű telefonos Zebra technikai segítség nyújtás a hétköznap, a vásárlástól számított 90 napon keresztül (kivétel Nemzetközi ünnepnapok)
  • Kiterjed az anyag és gyártási meghibásodásra
  • Ingyenes OS szoftverfrissítés a vásárlástól számított 90 napon keresztül
  • A meghibásodott eszköz szállításáról külön megállapodás hiányában a javítást kérő Ügyfél gondoskodik a Webmaxx telephelye és az Ügyfél telephelye között, mindkét irányban.
  • WebMaxx EXTRA: cégünk a vásárlástól számított 90 napon keresztül díjmentesen magyar nyelvű telefonos technikai segítséget biztosít hétköznapokon, nyitvatartási időben (kivétel ünnepnapok). A szolgáltatás keretében az eszközök beállításával, használatával kapcsolatban felmerülő kérdésekre szakképzett kollégáink a lehető leghamarabb választ adnak.

 

Zebra szerviz csomagok előnyei:

  • 3, 5 vagy 7 évig terjedő biztonságos üzemeltetés, előre kalkulálható költségek mellett
  • Tervezhető javítási, csere határidő
  • Zebra gyártói szerviz végzi az eszközök javítását/karbantartását, kizárólag új alkatrészek felhasználásával
  • Új eszközök beszerzését követően szerviz szerződés nélkül a Zebra ügyfélszolgálat 90 napig áll az ügyfél rendelkezésére, míg szerződés esetén a csomag teljes időtartama alatt
  • Adatgyűjtők esetén ingyenes diagnosztikai szoftvert biztosít a Zebra az eszközhöz, mellyel az alábbi teszteket lehet elvégezni: OS állapot, akkumulátort töltési szín és állapot, WiF-i/Bluetooth/GPS diagnosztika
  • Szervizszerződés kötése esetén az ügyfél hozzáférést kap egy online tréning portálhoz (angol nyelvű), ahol mélyrehatóan megismerhető a készüléket.

 

Zebra szerződéskötési lehetőségek:

  • Service form the Start: a legkedvezőbb áron a vásárlástól számított 30 napon belül rendelhető meg az eszközhöz, melynek előnye, hogy magába foglalja a „Teljeskörű garancia” (baleseti jellegű meghibásodásokra is fedezetet nyújt) kiegészítést is. 
  • Service Center Select: 30 nappal a vásárlás után is köthető az eszközre szerviz csomag, ennek hátránya a magasabb ár, továbbá csak extra költségért igényelhető a „Teljeskörű garancia" kiegészítés.

 

Teljeskörű garancia (Comprehensive Coverage) kiegészítés:

A teljeskörű garancia lefedettségénél kivételt képeznek azok a hibák, amelyeket jogosulatlan beavatkozás, közvetlen hőnek kitett sérülés vagy más természeti kár okozott, beleértve a szándékos rongálást is! A szolgáltatás a termék típusától függően az alábbi problémákra vonatkozik:
  • Asztali, középkategóriás és ipari nyomtatók esetén a teljeskörű garancia magában foglalja a mindennapos használat során felmerülő meghibásodás javításának díját és alkatrész költségeit, valamint kiterjed a nyomtatófej cserére is.
  • Mobilnyomtatók esetén az akkumulátorral kapcsolatos meghibásodásán kívül (extra költségért ez is igényelhető), a mindennapos használat során felmerülő meghibásodás javítására, alkatrészköltségekre, nyomtatófejre, valamint rendeltetésszerű használat mellett a kozmetikai kopásra, törésre is vonatkozik. 
  • Vonalkódolvasóknál és adatgyűjtőknél az akkumulátorral kapcsolatos meghibásodásokon kívül (extra költségért ez is igényelhető), a mindennapos használat során felmerülő meghibásodás javítására, alkatrészköltségekre, valamint rendeltetésszerű használat mellett a kozmetikai kopásra (pl. billentyűzet), törésre (eszköz házra, alkatrészei, kijelzős, stb.) és kiegészítőkre (pl. akkumulátor fedél, stb.) is vonatkozik.

 

Szervizcsomagok: 

  • Zebra OneCare Essential (3 vagy 5 év): az ügyfél minden szükséges támogatást megkap a vásárolt eszközhöz, hogy megbízhatóan és előre tervezhető költségek mellett működjenek. Ha a vásárlástól számított 30 napon belül vásárolja meg az ügyfél a szerviz szolgáltatást, abban az esetben alapból magába foglalja a „Teljeskörű garancia” (baleseti jellegű meghibásodásokra is fedezetet nyújt) kiegészítést is.
    Essential csomag esetén ha a Brno-i Zebra szervizközpontba beérkezett hibás eszköz javítását 3 munkanap alatt nem tudja elvégezni a gyártó, abban az esetben az eredeti eszközzel megegyező új készüléket küld vissza az ügyfél részére (kivétel speciális konfiguráció).
    Csere eszköz küldése esetén külön megállapodás hiányában (commissioning service) a készülék gyári standard állapotra van beállítva, így a felhasználó saját applikációja, beállításai nincsenek rajta, valamint az eszközön mindig a legfrissebb OS található (így esetlegesen eltérés lehetséges)!
    Átfutási idő: a hibás eszköz érkezésétől számított 6 munkanap (az első nap a beérkezést követő első munkanap)
    Szállítási költség: a meghibásodott eszköz szállításáról külön megállapodás hiányában a javítást kérő Ügyfél gondoskodik a Webmaxx telephelyére. A javított vagy cserélt készülék visszaszállításáról a Zebra szervizközpont gondoskodik.
  • Zebra OneCare Select (3 vagy 5 év): az Essential csomag bővített változata, mely a "következő munkanapi csereeszköz" szolgáltatást is tartalmazza, továbbá ha a vásárlástól számított 30 napon belül vásárolja meg az ügyfél a csomagot, abban az esetben alapból magába foglalja a „Teljeskörű garancia” (baleseti jellegű meghibásodásokra is fedezetet nyújt) kiegészítést is. A Select csomag emelt szintű technikai ügyféltámogatást és 24 órás angol nyelvű telefonos támogatást a hét minden napján (kivétel nemzetközi ünnepnapok).
    Csere eszköz küldése esetén külön megállapodás hiányában (commissioning service) a készülék gyári standard állapotra van beállítva, így a felhasználó saját applikációja, beállításai nincsenek rajta, valamint az eszközön mindig a legfrissebb OS található (így esetlegesen eltérés lehetséges)!
    Átfutási idő: amennyiben munkanapon 12:00-ig az eszköz megérkezik a Webmaxx telephelyére, a gyártó még aznap indítja a csere eszközt Brno-ból a Vásárló címére (kivétel Nemzetközi ünnepnapok).
    Szállítási költség: a meghibásodott eszköz szállításáról külön megállapodás hiányában a javítást kérő Ügyfél gondoskodik a Webmaxx telephelyére. A javított vagy cserélt készülék visszaszállításáról a Zebra szervizközpont gondoskodik.
  • Zebra OneCare Essential Long Therm (7 év): a csomag az Essential szolgáltatásait biztosítja, de akár 7 éves időtartamra, évenkénti fizetési kondícióval. A szerződés felmondására 3 év után nyílik lehetősége a felhasználónak, majd ettől kezdve évente bontható fel a megállapodás.

Legutóbb megtekintett termékek

Összehasonlító
Összes elem törlése