A helyszíni javítás óradíjai és felárai:

Jótállási időn túli javítás esetén a szerviz javítási óradíjával kapcsolatban érdeklődjön ügyfélszolgálatunkon.

Az óradíjra felárat számítunk fel az alábbi esetekben:

  • ha a szolgáltatás megkezdését 4 órán belül igénylik
  • ha a szolgáltatás munkanapokon, munkaidőn kívül végzett idejére (munkaidő: munkanapokon 8-16 óra)
  • ha a szolgáltatás munkaszüneti napokon végzett idejére (szombat, vasárnap és ünnepnap)

Az óradíj órás egységekben kerül kiszámlázásra, ami minden megkezdett órára vonatkozik.

A kategória további kérdései

Mit szükséges megőriznem a jótállás érvényesítéséhez?Mi a teendő ha nem kaptam jótállási jegyet?Az eszközök átvételének feltételei garanciális javításra:Jótállási idő alatt meghibásodott a készülékem, mi a teendő?Mikor nem érvényesíthető a jótállási igény?Mi történik, ha a gyártói jótállás nem alkalmazható?Mikor lesz kész a szervizelésre leadott termékem?Mi történik, ha az eszközt a javítás befejezése után nem veszem át?A Webmaxx Stúdió Kft. vállal-e helyszíni javítást?A helyszíni javítás óradíjai és felárai:
Vásároljon vonalkódtechnikai eszközt és kellékanyagot azoktól, akik a legjobban ismerik!

Kollégáink készséggel állnak rendelkezésére tanácsadással az alábbi telefonszámon: +36 (33) 631 240 Ügyfélszolgálatunk és szervizünk garanciaidő alatt és után is rendelkezésére áll!

A Webmaxx Stúdió Kft. webáruházának felületén süti (cookie) fájlokat használ. A cookie-k személyek azonosítására nem alkalmasak, szolgáltatásaink biztosításához szükségesek. Oldalunk használatával beleegyezik a cookie-k használatába.  beállítások
Rendben