Kötelező napnyitást és zárást csinálnom?

A pénztárgépén köteles elvégezni a napnyitás és napzárás műveleteket. A napnyitást az értékesítés megkezdése előtt, a napi zárást pedig legfeljebb huszonnégy órával később kell elindítania. Ha ezt nem teszi meg, egy hibaüzenetet fog látni készüléke kijelzőjén és nem tudja majd tovább használni a pénztárgépet, amíg nem készít zárást. A napi zárás természetesen csak nyitott napon készíthető el. Miután készüléke billentyűivel elindította a zárás műveletet, a pénztárgépe rögzíteni fogja az összesített forgalmi adatokat a memóriájában és nyomtat egy bizonylatot a napi forgalmáról. Ha elkészült, kikapcsolhatja a készüléket.

A kategória további kérdései

Milyen fenntartási költséggel jár a Sam4s NR-300 pénztárgép üzemeltetése? Milyen kellékekre lesz szükségem? Mikor szükséges szervizeltetni a Sam4s NR-300 pénztárgépet?Megfelelő választás nekem a Sam4s NR300 típusú online pénztárgép?Hogyan vásárolhatom meg a Sam4s NR300 online pénztárgépet?Mit értünk a pénztárgépek üzem behelyezésén?Hogyan történik a Napi nyitás a Sam4S NR-300 pénztárgépen?Hogyan történik a Napi zárás (Napi Forgalmi Jelentés) a Sam4S NR-300 pénztárgépen?Hogyan állíthatom át a Sam4s NR-300 pénztárgép óráját?Csatlakoztatható-e a Sam4S NR-300 pénztárgépemhez vonalkódolvasó vagy mérleg? Csatlakoztatható-e a Sam4S NR-300 pénztárgépemhez mérleg?Csatlakoztatható-e a Sam4S NR-300 pénztárgépemhez számítógép?Csatlakoztatható-e a Sam4S NR-300 pénztárgépemhez bankkártya terminál?Csatlakoztatható-e a Sam4S NR-300 pénztárgépemhez kasszafiók?Kötelező napnyitást és zárást csinálnom? Mit kell tennem, ha megváltozik egy ÁFA kulcs?Mit kell tennem, ha megváltozik az adószámom?Mit kell tennem, ha a nyugta fejlécében az adatok változnak?Mi az a pénztárgépnapló? Milyen adatokat kell benne rögzíteni?Mit tegyek, ha elromlik a pénztárgépem?Mi az AEE?Mi a nyugta?
Vásároljon vonalkódtechnikai eszközt és kellékanyagot azoktól, akik a legjobban ismerik!

Kollégáink készséggel állnak rendelkezésére tanácsadással az alábbi telefonszámon: +36 (33) 631 240 Ügyfélszolgálatunk és szervizünk garanciaidő alatt és után is rendelkezésére áll!

A Webmaxx Stúdió Kft. webáruházának felületén süti (cookie) fájlokat használ. A cookie-k személyek azonosítására nem alkalmasak, szolgáltatásaink biztosításához szükségesek. Oldalunk használatával beleegyezik a cookie-k használatába.  beállítások
Rendben