Zebra rendszerleállás - Április 20-30 között

Kedves Partnerünk!
           
A Motorola Solutions felvásárlása és a PartnerConnect program indulása kapcsán megkezdett integrációs folyamatok részeként a Zebra 2017 áprilisában rövid időre leállítja központi rendszerei jelentős részét, melyek május elsejétől lesznek ismét elérhetőek.

 

A 2017.04.20-tól 2017.04.30-ig tartó időszakban a gyártó rendeléseket nem fogad. Ezen időszak alatt a szállítmányok indítása (hardver, kellékanyag, szoftver) szünetel, valamint speciális árazásra vonatkozó kérelmeket sem áll módjukban jóváhagyni. A Zebra központi rendszereinek integrálása és a regionális logisztikai rendszer létrehozása miatt 2017 május 1-től megváltoznak egyes lista árak és diszkontok.

 

A Webmaxx Stúdió Kft. a következő néhány hétben megemeli saját raktárkészleteit annak érdekében, hogy a lehetőleg fennakadás nélkül áthidalja a vásárlók számára ezt a kritikus időszakot. Amennyiben nagyobb rendelést tervez vagy szeretné biztosítani, hogy várható megrendelései gond nélkül bekerüljenek a Zebra rendszerébe, akkor kérjük vegye fel a kapcsolatot értékesítő kollégáinkkal. 

 

Az átállási időszak alatt természetesen feldolgozzuk a beérkező rendeléseket és a raktáron, illetve elosztóközpontban lévő termékeket ugyanúgy szállítjuk, mint normál esetben. A raktárkészletről nem elérhető vagy nyitott rendelésen lévő eszközök szállítási idejét csak a rendszer újraindulását követően tudjuk visszaigazolni. 

zebrazebra technologieszebra címkenyomtatózebra vonalkódolvasózebra kártyanyomtatózebra adatgyűjtőzebra tabletrendszerleállás
Létrehozás dátuma: 2017.04.06

További cikkek

Zebra kártyanyomtató tisztítása és karbantartása
Címkenyomtató tisztítása
Címkenyomtató termálfej meghibásodása, cseréje
Forradalom a raktárban! Itt a Zebra TC8000!
100% mobilitást céloz a Zebra Technologies!


0
Kosár tartalma:
0 darab termék
Lista megtekintése
0
Ajánlatkérés:
0 darab termék
Lista megtekintése
0
Összehasonlítás:
    0
    Előzmények: