Zebra rendszerleállás - Április 20-30 között Kedves Partnerünk! A Motorola Solutions felvásárlása és a PartnerConnect program indulása kapcsán megkezdett integrációs folyamatok részeként a Zebra 2017 áprilisában rövid időre leállítja központi rendszerei jelentős részét, melyek május elsejétől lesznek ismét elérhetőek. A 2017.04.20-tól 2017.04.30-ig tartó időszakban a gyártó rendeléseket nem fogad. Ezen időszak alatt a szállítmányok indítása (hardver, kellékanyag, szoftver) szünetel, valamint speciális árazásra vonatkozó kérelmeket sem áll módjukban jóváhagyni. A Zebra központi rendszereinek integrálása és a regionális logisztikai rendszer létrehozása miatt 2017 május 1-től megváltoznak egyes lista árak és diszkontok. A Webmaxx Stúdió Kft. a következő néhány hétben megemeli saját raktárkészleteit annak érdekében, hogy a lehetőleg fennakadás nélkül áthidalja a vásárlók számára ezt a kritikus időszakot. Amennyiben nagyobb rendelést tervez vagy szeretné biztosítani, hogy várható megrendelései gond nélkül bekerüljenek a Zebra rendszerébe, akkor kérjük vegye fel a kapcsolatot értékesítő kollégáinkkal. Az átállási időszak alatt természetesen feldolgozzuk a beérkező rendeléseket és a raktáron, illetve elosztóközpontban lévő termékeket ugyanúgy szállítjuk, mint normál esetben. A raktárkészletről nem elérhető vagy nyitott rendelésen lévő eszközök szállítási idejét csak a rendszer újraindulását követően tudjuk visszaigazolni.