4 tipp kozmetikai termékek címkézésével kapcsolatban Ha kisvállalkozás tulajdonos a kozmetikai piacon, akkor jól tudja, hogy a verseny akár nagyon kiélezett lehet. Kétségtelen, hogy egy-egy fogyasztói igény kiszolgálására tucatnyi más termék is van, amik mögött akár jelentősen komolyabb marketing támogatás is található. Igen komoly és egyben ijesztő feladat lehet, ha a sok alternatíva között szeretne kiemelkedik a polcokon. Az egyik legfontosabb feladat, hogy a kozmetikai termékére olyan címkét használjon, amely első pillantásra lenyűgözi a potenciális vásárlókat! Az alábbi cikkben négy tippet szedtünk össze kozmetikai címkékkel kapcsolatban, melyek gyorsan és költséghatékonyan segítik a jó választásban! 1. Használjon vízálló öntapadós címkét A kozmetikumok (tusfürdő, testápoló, krém, lemosó, stb.) mind-mind a személyápolási termékekhez tartoznak. Ezeket a kozmetikumokat a felhasználók a fürdőszobában, illetve vizes helységekben (pl. tusoló) tárolják. Így az egyik legfontosabb szempont az alapanyagválasztás tekintetében, hogy a kozmetikai címkék ellenállók legyenek a nedvességgel, vegyszerekkel valamint jó kopásállósággal rendelkezzenek és könnyen tisztíthatók legyenek. Amikor az ügyfelek egy kozmetikai terméket használnak és a címke hetekkel később is esztétikus, finom emlékeztetőt kapnak arról, hogy melyik márkát kell újra megvásárolni! 2. Jó méretű címke A törvényi előírásoknak való megfelelés komoly kihívást támaszt a gyártóknak, hiszen a termékek méretéből adódóan igencsak nehéz feladat minden adat feltüntetése a címkéken. A jó hír, hogy mindenre van megoldásunk! Annak érdekében, hogy az információk ne foglalják el értékes felületeket, ajánljuk multilabel címkéinket. Ezeknek a szendvics matricáknak a különlegessége, hogy a címke több rétegben kerül a csomagolásra, a rétegek kétoldalasan nyomtathatók, így akár a rendelkezésre álló felület háromszorosát is felhasználhatja. 3. Kiváló grafika A kozmetikai termékek világában alapvető elvárás az esztétikus megjelenés. Mivel minden szépségápolási brand különbözik, nincs egyetlen bevált recept a kozmetikai címkékre. Bármilyen grafikát is választ, ügyeljen arra, hogy az eredmény merész és jól felismerhető legyen! 4. Törekedjen a kedvező ár/érték arányú címkegyártásra Szakértő kollégáink segítenek a megfelelő kozmetikai címke kiválasztásában! Használja ki, hogy digitális címkegyártási technológiánknak köszönhetően már kis mennyiségű címkét is költséghatékonyan tudunk gyártani - ezzel biztosítjuk, hogy ne vásároljon feleslegesen több címkét, mint amennyire szüksége van!