Kosár
Termékek
Menü
Eszközök & kellékanyagok

Jótállási időn belüli javítás

A Webmaxx Stúdió Kft. (továbbiakban: Szolgáltató) által forgalomba hozott eszközökre a Gyártó, az által megadott időtartamban és feltételekkel (a hiba típusától függően a Gyártó bevizsgáló központjának eredménye alapján) jótállást vállalhat. Jótállás nem minden termékre vonatkozik, csak azokra a termékekre, ahol a Gyártó azt vállalta.

A jótállás tartalmát, érvényesítésének feltételeit minden esetben a Gyártó határozza meg. Szolgáltató a számlán tünteti fel a jótállással érintett termékekkel kapcsolatos adatokat. Közreműködése keretében Szolgáltató azt vállalja, hogy a részére eljuttatott hibás terméknek a jótállás keretében történő javítása érdekében a Gyártóhoz eljuttatja, intézkedik a javítás, vagy csere elvégzése érdekében.

Szolgáltató tájékoztatja a Vásárlót, hogy az eszköz leszállításától kezdődően 90 napig rendes munkaidőben (hétfőtől-péntekig, 9:16 óra között) telefonon segítséget nyújt a beüzemelésében, maximum 2 alkalommal és összesen 1 órában. A határidő lejárta után, illetve a beüzemelésen túl igényelt szolgáltatásokra a Szolgáltató minden esetben egyedi ajánlatot ad a Vásárló részére.

 

Szavatossági, jótállási igények érvényesítése


Kellékszavatossági jogot a Vásárló abban az esetben érvényesíthet, ha a megvásárolt termék már a vásárláskor hibás volt. Ha a termék a vásárlást követően hibásodott meg, abban az esetben a Vásárló, ha annak feltételei fennállnak, a Gyártó által biztosított jótállási jogával élhet. Vásárló szavatossági jog érvényesítéskor köteles megjelölni, hogy kellékszavatossággal, vagy jótállással kíván-e élni, és kellékszavatosság érvényesítése esetén köteles megadni az azt megalapozó bizonyítékokat.

Kellékszavatossági jog érvényesítése esetén a Szolgáltató fent megjelölt elérhetőségein kell jelezni a jogérvényesítést. Szolgáltató ezt követően felveszi a kapcsolatot a Vásárlóval a kellékszavatossági jog érvényesítésével kapcsolatban. 

Szolgáltató és Gyártó a jótállás keretében elsősorban a termék javítását vállalja, amennyiben a terméket nem lehet javítani, abban az esetben kerülhet sor a termék cseréjére.

 

További feltételek

A meghibásodott eszköz szállításáról külön megállapodás hiányában a javítást kérő Vásárló gondoskodik a Szolgáltató telephelye és a Vásárló telephelye között, mindkét irányban. A nem megfelelő csomagolásból eredendő sérülésekért a Szolgáltató felelősséget nem vállal!

Szolgáltató garanciális javítást csak az eszköz vásárlását igazoló számla bemutatására végez. A javítást kérő Vásárlónak nem lehet a Szolgáltatóval szemben rendezetlen tartozása.

A Szolgáltató szervizébe a meghibásodott eszközt a használt kiegészítőkkel (tápegység, tápkábel, adatkábel, stb.), valamint nyomtató esetén kellékanyaggal (festékszalag, címke, stb.) szükséges eljuttatni, a hiba pontos leírásával és a kapcsolattartó megadásával. A javítandó eszközön lévő programok és adatok a javítás során részlegesen, vagy teljes egészében elveszhetnek, az ebből keletkező károkért a Szolgáltató és a Gyártó semmiféle felelősséget nem vállal!

A javításra behozott és átvett eszköz a szervizbe kerül. A javítás megkezdésekor munkalap készül, amely végig kíséri az eszközt egészen annak visszaszolgáltatásáig. Az aktuális szabályzás értelmében a 10-20 napos javítási határidő csak irányadó, bizonyos esetekben (pl. a szerviz alkatrészre vár külföldi központból) bővíthető.

 

Szerviz igény bejelentése

Amennyiben igénybe kívánják venni szervizszolgáltatásunkat, kérjük, a javítandó eszköz elküldése előtt minden esetben töltsék ki a lenti bejelentő űrlapot! A kitöltéséhez szükségük lesz az eszköz gyártójára és pontos cikkszámára (part number), illetve garanciális ügyintézés esetén a bizonylatszámra!

Az űrlap teljes kitöltését követően szervizünk a lehető leghamarabb felveszi Önnel a kapcsolatot.
Ha gondja adódik a kitöltéssel kapcsolatban, kérem keresse telefonon központi vevőszolgálatunkat!

Összehasonlító
Összes elem törlése