Kosár
Termékek
Menü
Eszközök & kellékanyagok

Jótállási időn túli szervizelés

Vállalás feltételei:

 Felelősségvállalás

A WebMaxx Stúdió Kft. (továbbiakban: Szolgáltató) felelősséget vállal a javításra átvett eszköz és tartozékok legjobb tudása szerinti megjavítására és állagának megóvására, az átvételtől az átadásig. A felelősség nem terjed ki az eszközön található adatok, felhasználói szoftverek, beállítások megőrzésére, valamint az akkumulátorok feltöltött állapotának megtartására.

A készülék átvételének feltételei jótállási időn túli javításra

A bejelentő űrlap kitöltése, valamint a javítást kérő cégnek (továbbiakban: Vásárló) nem lehet a Szolgáltatóval szemben rendezetlen tartozása.

 

Javítás menete:

A meghibásodott eszköz szállításáról külön megállapodás hiányában a javítást kérő Vásárló gondoskodik a Szolgáltató telephelye és a Vásárló telephelye között, mindkét irányban. A nem megfelelő csomagolásból eredendő sérülésekért felelősséget nem vállalunk!

A Szolgáltató szervizébe a meghibásodott eszközt a használt kiegészítőkkel (tápegység, tápkábel, adatkábel, stb.), valamint nyomtató esetén kellékanyaggal (festékszalag, címke, stb.) szükséges eljuttatni, a hiba pontos leírásával és a kapcsolattartó megadásával.

A javításra behozott és átvett eszköz a szervizbe kerül. A javítás megkezdésekor munkalap készül, amely végig kíséri az eszközt egészen annak visszaszolgáltatásáig. A javításokat a beérkezés sorrendjében végezzük!

A Szolgáltató a Vásárló előzetes kérésére, illetve nettó 15.000 Ft felett a meghibásodott készülék javítására ajánlatot ad.  A javítás megkezdésének feltétele a Vásárló részéről az ajánlat írásbeli elfogadása. A Szolgáltató a javítás megkezdését előleg fizetéséhez vagy a díj és az anyagköltség előre történő megfizetéséhez kötheti.

Amennyiben az árajánlat alapján a Vásárló nem kéri az javítást, úgy minden esetben bevizsgálási díjat számolunk fel eszközönként, melynek költsége nettó 8.000 Ft

A Vásárló a felmerült bevizsgálási költséget, a kiszállási díjat és a munkadíjat abban az esetben is köteles megfizetni, ha a hiba nem javítható, vagy a Vásárló úgy dönt, hogy a szolgáltatás elvégzésére nem tart igényt.

Javítási árajánlat elfogadása esetén a bevizsgálási díjat nem számlázzuk ki!

A javítás befejezéséről e-mail-ben értesítjük az ügyfeleinket.

A Szolgáltató törekszik a lehető legrövidebb időn belül az eszköz javítására, azonban bizonyos esetekben (pl. a szerviz alkatrészre vár külföldi központból, csak külföldi központban végezhető a javítás) hosszabb időt is igényelhet.

Külföldi javítás válhat szükségessé az alábbi esetekben:

  • csak külföldi szakszervizben végezhető javítások/bevizsgálások
  • hiányzó, speciális alkatrész

Ezekben az esetekben a várható javítási idő akár 20-30 munkanap is lehet!

Az általános javítási feltételektől eltérő igény esetén egyedi javítási és karbantartási szerződések kötésére van lehetőség.

 

További feltételek

Kiszállás

Külön kérésre a Vásárló telephelyén is végzünk javítást. Budapest területén és Esztergom 15 km-es körzetében a kiszállási díj nettó 10.000 Ft/alkalom, minden további helyszínen a kiszállási díjon felül nettó 150 Ft/km útiköltséget számítunk fel Budapesttől a Vásárló telephelyéig, oda-vissza úttal számolva.

A kiszállási díj független a kiszállást végzők számától, továbbá az utazás időtartamára óradíj nem kerül elszámolásra.

Amennyiben a javítás előre egyeztetett idejében nem áll rendelkezésre minden a Vásárló által biztosítandó feltétel, hogy a Szolgáltató a helyszíni javítást elvégezze úgy a rendelkezésre állási időt szervizi javítási óradíj alapján félórás egységekben kiszámlázz

Óradíjak, felárak

Szervizünk óradíja: nettó 22.000 Ft

A fenti óradíjra felárat számítunk fel az alábbi esetekben:

  • ha a szolgáltatás megkezdését 4 órán belül igénylik
  • a szolgáltatás munkanapokon, munkaidőn kívül végzett idejére (munkaidő: munkanapokon 8-16 óra)
  • a szolgáltatás munkaszüneti napokon végzett idejére (szombat, vasárnap és ünnepnap)

Az óradíj félórás egységekben kerül kiszámlázásra, ami minden megkezdett órára vonatkozik.

Fizetési feltételek

A számla mellékleteként adott munkalap képezi a számla alapját. Tartalmazza az eszköz javítására fordított munkadíjat (belföldit-külföldit) és az alkatrészek árát, amit a helyszínen készpénzzel vagy bankkártyával lehet kiegyenlíteni, kivéve, ha a felek ettől eltérően állapodnak meg.  

Visszavétel, újrahasznosítás

A Szolgáltató által forgalmazott eszközöket és azok tartozékait újrahasznosítás céljából a hatályos jogszabályok értelmében telephelyén díjmentesen átvesz.

Tárolás, megsemmisítés

Az elkészült és el nem szállított készülékek után az értesítést követő 10 napon túl nettó 200 Ft/nap tárolási díjat számítunk fel. A 90 nap után az eszközt újrahasznosításra/megsemmisítésre küldjük, melyről külön tájékoztatást már nem adunk.

Jótállás

Szolgáltató a szervizben elvégzett javításokra, alkatrészekre 90 napos jótállást vállal, kivéve a kopóalkatrészekre, azokra nincsen garancia.

 

Szerviz igény bejelentése

Amennyiben igénybe kívánják venni szervizszolgáltatásunkat, kérjük, a javítandó eszköz elküldése előtt minden esetben töltsék ki a a lenti bejelentő űrlapot! A kitöltéséhez szükségük lesz az eszköz gyártójára és pontos cikkszámára (part number), illetve garanciális ügyintézés esetén a bizonylatszámra!

Az űrlap teljes kitöltését követően szervizünk a lehető leghamarabb felveszi Önnel a kapcsolatot.
Ha gondja adódik a kitöltéssel kapcsolatban, kérem keresse telefonon központi vevőszolgálatunkat!

Összehasonlító
Összes elem törlése