Az általunk forgalmazott eszközök többségét folyamatos, masszív használatra tervezték, de olyan készülék nem létezik, amelyiknek ne lenne szüksége gondos és rendszeres karbantartásra. Ügyfeleink számára fontos, hogy eszközeik működése zavartalan legyen, ezért folyamatos szervizhátteret biztosítunk számukra. Vállaljuk, hogy szakképzett kollégáink meghatározott időnként megelőző karbantartást végezzenek, így csökkentve a meghibásodás kockázatát, illetve az ebből származó bevételkiesést.

Az etikett címke nyomtatókat célszerű negyedévenként karbantartani, mert a címkékből a súrlódási helyeken por rakódik a forgó és csúszó alkatrészekre, a festékszalag festéke a megvezető alkatrészekre rátapad. A beállítások rendszeres ellenőrzésével és a karbantartással megelőzhető, hogy a nyomtató pont a legváratlanabb időpontban mondja fel a szolgálatot, mivel a szervizes kollégák már akkor észreveszik a hibát előidéző kopást vagy elszennyeződést, amikor az még nem okoz bajt.

A karbantartási szerződés megkötésénél, Ön igényei szerint összeválogathatja az általunk kínált opciókból a legmegfelelőbb konstrukciót. Amennyiben nem új eszközről van szó, a szerződéskötés előtt az eszközparkot kollégáink átvizsgálják, majd a szükséges javításokról még a szerződés keretén kívül árajánlatot adunk.


Karbantartási szolgáltatásaink:

Rendszeres megelőző karbantartás

Rendszeres kiszállással (igény szerint évente 2-12 alkalom), az eszközök állapotának ellenőrzésével, szükség szerinti tisztításával, beállításával, és javításával biztosítjuk a rendszer zökkenőmentes működését. (Ezen szolgáltatás mellett a nyomtatófejek rendszeres tisztítása továbbra sem mellőzhető!)


Helyszíni gyorsszerviz

Munkanapokon 8:30 - 14:00 óra között bejelentett meghibásodások esetén a bejelentés napján, vagy a következő munkanapon biztosítjuk a helyszíni kiszállást és a hiba kijavításának megkezdését. Abban az esetben, ha a berendezés a helyszínen nem javítható, akkor a szervizünkbe elszállítjuk, majd a hiba kijavítása után az alkalmazási helyszínen újra üzembe helyezzük.


Telefonos segítségnyújtás

Az előforduló hibák egy része megoldható telefonos segítségnyújtással, így akár percek alatt elhárítható a probléma.


Csereeszköz biztosítás

A meghibásodott eszköz helyett a javítás időtartamára előzetesen meghatározott darabszámú, a kiváltandó típussal azonos vagy azzal kompatíbilis cserekészüléket biztosítunk.


Alkatrész biztosítás

Az általunk forgalmazott/karbantartott eszközökhöz tartozó alkatrészekből raktárkészletet tartunk fenn, vagy igény szerint beszerezzük.


Miért van szükség a karbantartásra?

  • az eszközök a használat során szennyeződnek, kopnak
  • élettartamuk növelhető a rendszeres gondos karbantartással
  • a kopó alkatrészek rendszeres ellenőrzése, beállítása, cseréje biztonságos működést eredményez
  • egy meghibásodás nem okoz hosszabb kiesést

Kapcsolódó anyagok

Általános javítási szabályzat Jótállásos javítási szabályzat Szerviz szolgáltatás Hiba bejelentés

Szervizünk szolgáltatásai

  • a nálunk vásárolt eszközök garanciális javítása
  • Minden ismertebb típusú vonalkódtechnikai eszköz jótállási időn túli javítása
  • Minden ismertebb típusú vonalkódtechnikai eszköz jótállási időn túli javítása
  • kérésre cserekészüléket biztosítunk
  • saját alkatrészbázissal rendelkezünk

Miért minket válasszon

  • Ügyfélszolgálatunk és szervizünk jótállási idő alatt és után is rendelkezésére áll!
  • Kollégáink szakmai felkészültségére nagy hangsúlyt helyezünk
  • Szervizünk a meghibásodásokat gyorsan, hatékonyan képes kezelni - rövid határidővel és saját alkatrészbázisból

Cégünk folyamatos ellenőrzés mellett, kizárólag a legjobb minőségű kellékanyagokat (címkét és festékszalagot) szállítja ügyfelei részére, melyek használata nagyban befolyásolja az eszközök hibátlan működését és élettartamát.


0
Kosár tartalma:
0 darab termék
Lista megtekintése
0
Ajánlatkérés:
0 darab termék
Lista megtekintése
0
Összehasonlítás:
    0
    Előzmények: