Mikor szükséges szervizeltetni a Sam4s NR-300 pénztárgépet?

A pénztárgépeken minden évben azonos időben, (az üzembe helyezéstől számítva) kötelezően el kell végeztetnie az időszakos karbantartást, melyet a szerviz a gyártó/forgalmazó útmutatása szerint végez el és dokumentál a gépnaplóba. A pénztárgép eseti meghibásodása esetén előfordulhat, hogy a készüléken alaphelyzetbe állítást kell végrehajtani. Ebben az esetben, (ellentétben a 2013.03.20. előtt engedélyezett pénztárgépeknél) az adóügyi nap forgalma nem veszik el! Amikor az pénztárgép alaphelyzetbe állítása nyitott adóügyi nap mellett történik, akkor a pénztárgép automatikusan napi zárást nyomtat az addig keletkezett napi eladási értékekkel.

A kategória további kérdései

Milyen fenntartási költséggel jár a Sam4s NR-300 pénztárgép üzemeltetése? Milyen kellékekre lesz szükségem? Mikor szükséges szervizeltetni a Sam4s NR-300 pénztárgépet?Megfelelő választás nekem a Sam4s NR300 típusú online pénztárgép?Hogyan vásárolhatom meg a Sam4s NR300 online pénztárgépet?Mit értünk a pénztárgépek üzem behelyezésén?Hogyan történik a Napi nyitás a Sam4S NR-300 pénztárgépen?Hogyan történik a Napi zárás (Napi Forgalmi Jelentés) a Sam4S NR-300 pénztárgépen?Hogyan állíthatom át a Sam4s NR-300 pénztárgép óráját?Csatlakoztatható-e a Sam4S NR-300 pénztárgépemhez vonalkódolvasó vagy mérleg? Csatlakoztatható-e a Sam4S NR-300 pénztárgépemhez mérleg?Csatlakoztatható-e a Sam4S NR-300 pénztárgépemhez számítógép?Csatlakoztatható-e a Sam4S NR-300 pénztárgépemhez bankkártya terminál?Csatlakoztatható-e a Sam4S NR-300 pénztárgépemhez kasszafiók?Kötelező napnyitást és zárást csinálnom? Mit kell tennem, ha megváltozik egy ÁFA kulcs?Mit kell tennem, ha megváltozik az adószámom?Mit kell tennem, ha a nyugta fejlécében az adatok változnak?Mi az a pénztárgépnapló? Milyen adatokat kell benne rögzíteni?Mit tegyek, ha elromlik a pénztárgépem?Mi az AEE?Mi a nyugta?
Vásároljon vonalkódtechnikai eszközt és kellékanyagot azoktól, akik a legjobban ismerik!

Kollégáink készséggel állnak rendelkezésére tanácsadással az alábbi telefonszámon: +36 (33) 631 240 Ügyfélszolgálatunk és szervizünk garanciaidő alatt és után is rendelkezésére áll!

A Webmaxx Stúdió Kft. webáruházának felületén süti (cookie) fájlokat használ. A cookie-k személyek azonosítására nem alkalmasak, szolgáltatásaink biztosításához szükségesek. Oldalunk használatával beleegyezik a cookie-k használatába.  beállítások
Rendben