Szállítási és fizetési feltételek

Rendelés:

Megrendeléseiket csak írásban (weben, e-mailen vagy faxon) tudjuk elfogadni, melyek beérkezéséről minden esetben írásos visszaigazolást küldünk. A megrendelt termékek esetleges lemondását vagy módosítását csak egyedi vizsgálat során tudjuk elbírálni. A végeredmény függ a rendelt termék jellegétől, a raktárkészlettől és attól, hogy az eredeti megrendeléstől mennyi idő telt el.

Fizetés:

Az első néhány rendelés alkalmával készpénzes, bankkártyás vagy előre utalásos fizetési módok közül választhat. Készpénzes és bankkártyás (bankkártyás fizetés csak Budapesten lehetséges) fizetés esetén átvételkor rendezheti az összeget a kiszállító személlyel, előutalás esetén pedig a visszaigazolásban található számlaszámra tudja elutalni a megadott összeget. Ebben az esetben kérésre a számla kifizetéséig a megrendelt tételekről tárolási nyilatkozatot bocsátunk ki, és az átutalás beérkezése után szállítunk, átadás-átvételi nyilatkozattal.
A választott fizetés módjáról a megrendelés feladásakor kell nyilatkoznia.
Rendszeres vásárlás esetén lehetőség van rá, hogy átutalásos fizetést igényeljenek. Erről minden esetben utalásos szerződést kötünk. Ennek megkötésekor igazodunk partnereink igényeihez és szerződésben rögzítjük a részünkről biztosított hitelkeretet, továbbá azon személyek nevét, akik jogosultak az árut átutalás terhe mellett átvenni.
A nettó 40.000 Ft alatti megrendelések esetében nincs mód átutalásos fizetésre, ilyen esetekben automatikusan készpénzes számlát állítunk ki.

Kiszállítás:

A megrendelt termékek kiszállítását Budapesten saját autónk, vidéken a GLS és a TOF futárszolgálat teljesíti. Az elmúlt évek tapasztalatai alapján Partnereink számára egy igen kiszámítható és megbízható csomagszállítási rendszert dolgoztunk ki. A futárszolgálattal egyedi megállapodásunk van, mely alapján gyorsaságukat garantálni tudjuk vidéki kiszállítások esetén is.

Budapest:

Nettó 10.000 Ft feletti rendelés esetén a kiszállítás INGYENES!
A kiszállítás a hét minden munkanapján 10-17 óra között történik, ezért kérjük, hogy olyan címre kérje a megrendelését, ahol ebben az időintervallumban elérheti kollégánk!
Bizonyos esetekben lehetőség van extra kiszállítási időpont kérésére is, ilyen jellegű igényét kérjük, írásban jelezze a rendelés leadásakor.

Készpénzes fizetés
  • A beérkezett megrendeléseket e-mailben igazoljuk vissza és megküldjük Önnek a számla végösszegét
  • Kollégánk a megadott szállítási címre megkísérli a csomag kézbesítését
  • A megadott szállítási címen, a megrendelt tételek árának kiegyenlítése után átadja a csomagot
A vevő köteles az átvételnél a csomagot tételesen ellenőrizni és hiánytalan teljesítés esetén a számlát kiegyenlíteni. Ezt követően a hiányosságokra vonatkozó reklamációkat nem áll módunkban elfogadni.
Kártyás fizetés
KÁRTYÁS FIZETÉSI IGÉNYÉT, KÉRJÜK A RENDELÉS LEADÁSÁNÁL ELŐRE JELEZZE!
  • A beérkezett megrendeléseket e-mailben igazoljuk vissza és megküldjük Önnek a számla végösszegét
  • Kollégánk a megadott szállítási címre megkísérli a csomag kézbesítését
  • A megadott szállítási címen, a megrendelt tételek árának kiegyenlítése után átadja a csomagot
A vevő köteles az átvételnél a csomagot tételesen ellenőrizni és hiánytalan teljesítés esetén a számlát kiegyenlíteni. Ezt követően a hiányosságokra vonatkozó reklamációkat nem áll módunkban elfogadni.

bank kártyák
Előre utalásos fizetés
  • A beérkezett megrendeléseket e-mailben igazoljuk vissza és megküldjük Önnek a számla másolatát és a számlaszámunkat és a termékek tárolási nyilatkozatát
  • Ön elutalja a megrendelt tételek árát a megadott számlaszámra
  • Az ellenérték megérkezése után a megrendelést kollégánk a megadott címre kiszállítja a számla eredeti példányával és az átadás-átvételi jegyzőkönyvvel.
A vevő köteles az átvételnél a csomagot tételesen ellenőrizni és hiánytalan teljesítés esetén az átadás-átvételi elismervényt aláírni. Ezt követően hiányosságokra vonatkozó reklamációkat nem áll módunkban elfogadni.
Banki utalásos fizetés
  • A beérkezett megrendeléseket e-mailben igazoljuk vissza a várható szállítási határidő megjelölésével
  • Kollégánk a megadott szállítási címre kiszállítja a csomagot
A vevő köteles az átvételnél a csomagot tételesen ellenőrizni és hiánytalan teljesítés esetén az átvételi elismervényt aláírni. Ezt követően hiányosságokra vonatkozó reklamációkat nem áll módunkban elfogadni.

Vidék:

A vidéki kiszállításokat általában a GLS és TOF futárszolgálatok bonyolítják, de speciális esetekben előfordulhat, hogy saját autónk végzi a kézbesítést.

Utánvétes fizetés
  • A csomagküldés díja 1.000 Ft + ÁFA, kivéve eszköz rendelésnél, mert ebben az esetben ingyenes.
  • A beérkezett megrendeléseket e-mailben igazoljuk vissza a várható szállítási határidő megjelölésével
  • Átadjuk a futárnak a csomagot. Az átvételkor újabb e-mailt kap a másnap fizetendő összegről
  • A kézbesítő a megadott szállítási címre megkísérli a csomag kézbesítését
  • A megadott szállítási címen, a megrendelt tételek árának kifizetése után átadja a csomagot
A vevő köteles az átvételnél a csomagot tételesen ellenőrizni és hiánytalan teljesítés esetén az átvételi elismervényt aláírni. Ezt követően hiányosságokra vonatkozó reklamációkat nem áll módunkban elfogadni. Amennyiben a kézbesítő az áru átadását nem tudja teljesíteni és telefonon sem tud egyeztetni az Önök kapcsolattartójával, akkor a csomagról értesítést hagy és másnap újra megkísérli a kikézbesítést.
Előre utalásos fizetés
  • A csomagküldés díja 1.000 Ft + ÁFA, kivéve eszköz rendelésnél, mert ebben az esetben ingyenes.
  • A beérkezett megrendeléseket e-mailben igazoljuk vissza és megküldjük Önnek a számla másolatát és a számlaszámunkat és a termékek tárolási nyilatkozatát
  • Ön elutalja a megrendelt tételek árát a megadott számlaszámra
  • Az ellenérték megérkezése után átadjuk a futárnak a csomagot, erről ismét e-mailben kap tájékoztatást
  • A kézbesítő a megadott szállítási címre megkísérli a csomag kézbesítését
A vevő köteles az átvételnél a csomagot tételesen ellenőrizni és hiánytalan teljesítés esetén az átvételi elismervényt aláírni. Ezt követően hiányosságokra vonatkozó reklamációkat nem áll módunkban elfogadni. Amennyiben a kézbesítő az áru átadását nem tudja teljesíteni és telefonon sem tud egyeztetni az Önök kapcsolattartójával, akkor a csomagról értesítést hagy és másnap újra megkísérli a kikézbesítést.
Átutalásos fizetés
  • A csomagküldés díja 1.000 Ft + ÁFA, kivéve eszköz rendelésnél, mert ebben az esetben ingyenes.
  • A beérkezett megrendeléseket e-mailben igazoljuk vissza a várható szállítási határidő megjelölésével
  • A rendelés összeállítása után átadjuk a futárnak a csomagot, erről ismét e-mailben kap tájékoztatást
  • A kézbesítő a megadott szállítási címre megkísérli a csomag kézbesítését
A vevő köteles az átvételnél a csomagot tételesen ellenőrizni és hiánytalan teljesítés esetén az átvételi elismervényt aláírni. Ezt követően hiányosságokra vonatkozó reklamációkat nem áll módunkban elfogadni. Amennyiben a kézbesítő az áru átadását nem tudja teljesíteni és telefonon sem tud egyeztetni az Önök kapcsolattartójával, akkor a csomagról értesítést hagy és másnap újra megkísérli a kikézbesítést.

Kiszállítási időponttal/kéréssel/problémával kapcsolatban keresse ügyfélszolgálatunkat:
+36 33 631 240


0
Kosár tartalma:
0 darab termék
Lista megtekintése
0
Ajánlatkérés:
0 darab termék
Lista megtekintése
0
Összehasonlítás:
    0
    Előzmények: